به گزارش هنرآنلاین، نمایش کمدی "آلفرد" به نویسندگی پاسکال نوواکی با ترجمه هومن حسین زاده با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین درتماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

پوریا پورسرخ که در کارنامه کاری خود سابقه همکاری با کارگردانانی چون محمد حسین لطیفی، فرزاد موتمن، سعید آقاخانی، علی عطشانی، پرویز شهبازی، سروش صحت، جواد افشار، بهرنگ توفیقی و سیروس مقدم را دارد به عنوان یکی از کاراکترهای نمایش "آلفرد" با هادی عامل همکاری می‌کند.

از افتخارات این بازیگر می‌توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم "روز سوم" به کارگردانی محمد حسین لطیفی، نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد برای سریال "کیمیا" و سریال "وفا" و سریال "برادر" اشاره کرد.

وی همچنین دانش آموخته موسسه فرهنگی هنری کارنامه بوده است.

از عوامل این اثر می‌توان به علی روحانی (آهنگساز)، مژگان عیوضی (طراح لباس)، امیر قادری (طراح گریم)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور)، حامد ادوای و فرشته قاسم پور (دستیاران کارگردان)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی مشاور رسانهای و تبلیغات- you studio) و امیر خدامی (عکاس) اشاره کرد.

نمایش "آلفرد" نوشته پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه می‌رود. دیگر بازیگران این اثر به زودی اعلام خواهند شد.

 

"صد در صد" برای سومین بار بر روی صحنه می‌رود

نمایش "صد در صد" به طراحی و کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی از ۱۷ فروردین ۹۸ در پردیس تئاتر شهرزاد بر روی صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش ستاره پسیانی و هوتن شکیبا هستند که ستاره پسیانی جایزه بهترین بازیگر زن و هوتن شکیبا دیپلم افتخار بهترین مرد را برای بازی در این نمایش از سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر از آن خود کردند.

"صد در صد" که اجرای اول و دوم آن مورد استقبال بالای مخاطبان واقع شد، در رشته‌های کارگردانی، موسیقی، طراحی صحنه سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر کاندید شده بود.

متن این نمایش را مارکس لید نوشته و ترجمه آن را وحید رهبانی انجام داده است.

مجری طرح و مدیر تولید "صد در صد" محمد قدس است.

همچنین پیش فروش این نمایش به زودی آغاز می‌شود.

 

نمایش "ملاقات" از هفتم فرودین به اجرای خود ادامه می‌دهد

آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی روز جمعه 24 اسفند ماه به اجرای خود پایان دادند که نمایش "ملاقات" از روز هفتم فروردین ماه سال 98 به اجرای خود در تالار اصلی ادامه خواهد داد.

نمایش "ما داریم از این خونه می‌ریم" به کارگردانی حسین اکبرپور و نمایش "یک هفته راه رفتن در بهشت" به کارگردانی محمد هادی هاشم زاده که بر اساس رویکرد حمایتی مدیریت مجموعه تئاتر در حمایت از آثار برگزیده تئاتر استان‌ها پس از پایان سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به ترتیب در تالارهای چهارسو و قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته بودند، روز جمعه 24 اسفند ماه از این مجموعه خداحافظی کردند.

نمایش "ملاقات" به کارگردانی پارسا پیروزفر هم که از روز 12 اسفند ماه در تالار اصلی اجرای خود را آغاز کرد، روز جمعه 24 اسفند ماه موقتاً به اجرای خود پایان داد. این در حالی است که اجراهای این اثر نمایشی در سال 98 نیز ادامه پیدا کرده، اما از  روز هفتم فروردین ماه مجددا میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.

 

"وقتی خروس غلط می‌خواند" به کار خود پایان داد

نمایش‌ "وقتی خروس غلط می‌خواند"  که از روز دوشنبه 24 دی‌ماه  اجرای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بود شامگاه جمعه 24 اسفندماه  به کار خود در این مجموعه پایان داد.

نمایش "وقتی خروس غلط می‌خواند" به کارگردانی علی شمس  در دو نوبت و 37 اجرا پذیرای ۳ هزار و 933 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 2692 مخاطب با بلیت‌های30، 40 و 45 هزارتومانی و  431 مخاطب با بلیت‌های 20و 25 هزارتومانی، به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 810 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان این نمایش را دیدند.

طبق این آمار، فروش نمایش "وقتی خروس غلط می‌خواند" طی 37 اجرا مبلغ 117 میلیون و 658 هزار تومان بوده است.

 

آغاز بلیت فروشی "اجازه دارم جیغ بکشم"

تئاتر موزیکال "اجازه دارم جیغ بکشم" به نویسندگی رضا افشاری و کارگردانی علی ساسانی‌نژاد در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: "اجازه دارم جیغ بکشم" روایت ناخودآگاه زنی است که از طرف همسر خود مورد تعرض قرار گرفته است... .

متین ستوده، یولیا گناتیوک،محمدرضا شریفی علیایی، علی رضا شریفی علیایی، سیاوش بابایی، پردیس زارع و الناز اسمعیل زادگان از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش 70 دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند.

"اجازه دارم جیغ بکشم" از 6 فروردین ماه هر شب ساعت 21 میزبان تئاتر دوستان بوده و علاقمندان به تماشای آن می‌توانند بلیت آن را از ساعت 12 پنجشنبه 22 اسفند ماه از سایت tik8.com تهیه کنند.

کنسرت نمایش شطه‌رنج، شبح اپرای تهران و موزیکال بانوی زیبای من از جمله نمایش‌هایی به شمار می‌آیند که پیش از این علی ساسانی نژاد آنها را در سمت کارگردان به صحنه برده است.

ساسانی نژاد در کنار کارگردانی، یکی از اساتید طراحی صحنه در دانشگاه هنر و هنر و معماری تهران بوده که در آخرین فعالیت خود در این حوزه، نمایش تبرئه به کارگردانی منیژه محامدی را طراحی کرده است.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: موسیقی اثری از: ... ، نویسنده/شاعر: رضا افشاری، کارگردان: علی ساسانی نژاد، مشاور کارگردان: مهدی بزرگ خو، تهیه کننده: محمدعلی افقه، مجری طرح: لیلا جعفری(پن استدیو)، طراحی حرکت: محمدرضا وعلی رضا شریفی علیایی، صحنه و نور: علی ساسانی نژاد (sprodesign)، لباس: پاکسیما طلاجو، گریم: لیدا رشیدی، ساخت تیزر(پن استدیو):جاوید علیپور، فرزین شکاری، رضا گورابی، رکسانا حاج محمد شاطر، عکاس: یلدا اویسی، خواننده: حسین پیر حیاتی، گروه نوازندگان:علی رضا عقیقی، محمود پور رفیع عربانی، حسین پارسافر، شقایق یوسفی، یاسمین ابوحیدری، سامان محجوب، هستی خمان، برندینگ: وولکان اینترنشنال (رامتین آرین)، گروه کارگردانی: زهرا الماس پور و ثمینه نعیمی و حامد قریب (مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.