به گزارش هنرآنلاین، نمایش "بانوی آوازخوان" به نویسندگی وجدی معووض و با ترجمه، دراماتورژی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی تیر ماه در تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود، همچنین سیما تیرانداز تهیه‌کنندگی و مجری طرح این اثر نمایشی است.

بازیگران این اثر نمایشی عبارتند از سیما تیرانداز، فرناز رهنما، سام کبودوند و محمد صدیقی مهر که تمرینات خود را از اسفند ماه آغاز کرده‌اند.

از دیگر عوامل می‌توان به امید اکبری (طراح صحنه)، کیارش اعتمادسیفی (طراح افکت و موسیقی)، پژمان عبدی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، پگاه محمودوند (منشی صحنه)، حمیدرضا جدیدی (مدیر صحنه)، بهنام نجم الدین (ویدیو)، میلاد زارع (طراح پوستر و بروشور)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی و تبلیغات you studio ) و زهرا عرب نژاد (عکاس) اشاره کرد.

در توضیحات این اثر چنین آمده است: "نمایش‌نامه‌ای در ارتباط با جنگ، برادرکشی، خشم و عشقی سرکش به انسان و انسانیت، در یک سفر اودیسه‌وار، برادر خواهر دوقلویی کشف می‌کنند..."

بانوی آوازخوان به ترجمه، دراماتورژی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و تهیه کنندگی و مجری طرحی سیما تیرانداز از تیر ماه در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.

                          

اختتامیه جشنواره نمایشنامه‌خوانی"مثلث" برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره نمایشنامه‌خوانی "مثلث" سه‌شنبه 21 اسفند ساعت 18 در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی، زری کریمی دبیر جشنواره، حجت علیخانی، علی عابدی، بهزاد صدیقی، حسین کشفی اصل، محمدرضا علیمردانی، شیرین بینا، گیلدا محمدی و رویا بختیاری در این برنامه حضور دارند.

اولین دوره از کارگاه نمایشنامه‌خوانی "مثلث" به سرپرستی و کارگردانی زری کریمی با ۶ نمایشنامه متفاوت، اعم از متون ایرانی و خارجی در قالب نمایشنامه‌خوانی تشکیل‌ شد که ۸ دی‌ الی ۱۳ بهمن برگزار شد.

در اولین دوره رقابتی گروه تئاتر مثلث است که تنها مختص هنرجویان این کارگاه است. امسال با ۱۰۳ نفر از هنرجویان دوره و عوامل پشت‌صحنه و همگی عوامل اجرایی نیز شامل هنرجویان کارگاه مثلث در مجموع، ۱۵۰ نفر را تشکیل دادند.

هیئت‌داوران شیرین بینا، محمدرضا علیمردانی، حجت علیخانی، علی عابدی، رؤیا بختیاری، بهزاد صدیقی، گیلدا حمیدی، مجید آقا کریمی و حسین کشفی اصل  داوری این دوره را بر عهده‌ داشتند.

برای آگاهی بیشتر با تلفن گویای 20-22872818 داخلی 119 تماس بگیرید.

Subject: فروش اینترنتی سه اجرای نخست "ساعت هشت در کشتی" آغاز شد

 

آغاز فروش اینترنتی سه اجرای نخست  "ساعت هشت در کشتی"

نمایش" ساعت هشت در کشتی" به کارگردانی مریم کاظمی فروش بلیت‌های دو روز اسفند ماه و رزرو بلیط های اولین روز اجرا در سال جدید را آغاز کرد.

سامانه فروش بلیط ایران کنسرت برای روزهای اول و دوم اجرا، 24 و 25 اسفند ماه جاری و همچنین 6 فروردین ماه 98 فعال شده و علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق نسبت به پیش خرید بلیت‌های این نمایش اقدام کنند.

نمایش "ساعت هشت در کشتی" ساعت 20 در تالار هنر روی صحنه می‌رود و روز جمعه 24 اسفند میزبان عکاسان و خبرنگاران تئاتر خواهد بود. روز شنبه 25 اسفند ماه نیز با حضور خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان تحت پوشش مراکز حمایتی روی صحنه می‌رود.

"ساعت هشت در کشتی"  نوشته آلریچ هاب با ترجمه حسین فدایی حسین به ماجرای سفر دریایی سه پنگوئن در بزرگترین طوفان زمین می‌پردازد. در این نمایش اصغر همت، علی فروتن، حمید گلی، مهراد زمانی، حسن همتی و اعضا گروه تئاتر مستقل به همراه هنرجویان کودک و نوجوان ایفای نقش می‌کنند.

شماره تلفن‌های 09190776098 و 09357408597 برای رزرو و هماهنگی اعلام شده‌اند. بنیادها و مراکز خیریه می‌توانند از طریق شماره 09371756644 برای هماهنگی حضور کودکان تحت پوشش خود در اجرای روز شنبه 25 اسفند ماه اقدام کنند.