به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این جشنواره، طبق تفاهم نامه انجام پذیرفته با شرکت بهره برداری قطارهای شهری متروی تهران تبلیغات محیطی در ایستگاه های منتخب و واگن های مترو آغاز شد.

وحید لک مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: مرحله دوم تبلیغات محیطی همزمان با پس از پایان ایام سوگواری آغاز خواهد شد و طبیعتا علاقمندان تئاتر با تبلیغات گسترده تری مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: در ادامه تبلیغات محیطی و منطقه ای سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تبلیغات این دوره از جشنواره در ایستگاه های مختلف مترو و در تصمیمات شهری از چند روز پیش آغاز شد.

او همچنین افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و توافقات به عمل آمده با شرکت بهره برداری قطارهای شهر تهران (مترو) برای آگاهی و اطلاع رسانی بهتر و بیشتر و با توجه به ترددهای بی شمار مردم در طول روز از خطوط مترو، این برنامه ریزی از هفته گذشته عملیاتی شده و تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت.

مدیر تبلیغات و تشریفات جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پایان اضافه کرد: اکران اعلان جشنواره، پخش تیزر و ... در ایستگاه ها و واگن های قطار از جمله امور تبلیغی این دوره از جشنواره در فضای مترو است.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 22 بهمن تا 4 اسفند برگزار خواهد شد.