سرویس تئاتر هنرآنلاین: "۳۰/دی/۹۵"، "آنگاه آن نگاه"، "ناشی از سرفه"، "صورت چرمی"، "جانی (خون، چلیک، طبیعت)"، "کال سنتر"، "بانوی غریب مدینه"، "چگونه آن 99999 بیماری را از تو دور کنم؟"، "بی تابستان"، "کدو قلقله زن"، "ترس و لرز" و "هدیه اسرارآمیز" 12 عنوان اثر نمایشی هستند که در هفته جاری در تالارهای نمایشی تهران به روی صحنه آمدند. طبق روال دیگر هفته‌های مروری داریم بر آثار نمایشی که در تماشاخانه‌های خصوصی و دولتی تهران به روی صحنه هستند:

 

 مجموعه تئاترشهر

نمایش "ازدواج آقای می سی سی پی" اثر فردریش دورنمات، ترجمه حمید سمندریان به کارگردانی احسان فلاحت‌پیشه ساعت 19 در سالن اصلی این مجموعه به روی صحنه است. محمدصادق ملک، آرش فلاحت‌پیشه، آرزو نبوت، محمدرضا مالکی، مهدی نصرتی، سیدجواد حسینی و پریسا صنعت‌کار در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

تالار چهارسو این مجموعه ساعت 19:30 میزبان نمایش "آوازه خوان خیابان‌های منهتن" با نویسندگی نیما مهر و کارگردانی و ایفای نقش میکائیل شهرستانی است.

"ماه در آب" اثر نمایشی نوشته محمد یعقوبی و کار سیدعلی هاشمی است ساعت 19:45 در سالن قشقایی این مجموعه به روی صحنه است و کریم امینی، سهند جاهد، آذر خوارزمی، فرهاد روشن، لیلی فرهادپور، آزاده مویدی فرد و شکوفه هاشمیان  در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "در انتظار گودو" نوشته ساموئل بکت، ترجمه علی اکبر علیزاد و کار حسام لک ساعت 19:30 در سالن قشقایی این مجموعه اجرا می‌شود. وحید آجرلو، سعید احمدی، میثم دامن زه، زایا دیوید، شاهو رستمی، دلارام فرهناک و مرتضا مظلومی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

"برفک" ساعت 20 در سالن سایه این مجموعه به روی صحنه است. نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی جواد عاطفه است و عاطفه پاکبازنیا در آن ایفای نقش می‌کند.

همچنین نمایش "کالبد شکافی" نوشته و کار سامان ارسطو ساعت 18 در همین تالار با بازی نادیا باوند، هدیه خانیان، حمیدرضا سنگیان، مانا شریفیان، سیما شکری، ماهی عظیمی، مرتضی علیدادی، میثم غنی زاده، حمیدرضا قبادی، امیرموید باوند و سامان ارسطو اجرا می‌شود.

تماشاخانه ایرانشهر

علی شمس نمایش "وقتی خروس غلط می‌خواند" را ساعت 18:30 در سالن سمندریان این مجموعه به روی صحنه آورده است. این اثر نمایشی با بازی بانیپال شومون، سام کبودوند، امیر باباشهابی، آناهیتا درگاهی، مارال فرجاد، زری محتشم و حسین پاکدل اجرا می‌شود.

نمایش "تبرئه" نوشته جسیکا بلنک و اریک جنسون و کار منیژه محامدی ساعت 20:30 در سالن استاد سمندریان این مجموعه به روی صحنه است. مهوش افشار پناه، محمد اسکندری، ارژنگ امیرفضلی، مجید جعفری، فرناز رهنما، نوید جهانزاده، شیرین اسماعیلی، آیلار نوشهری، علی نجفی، حامد شفیع‌خواه، شهاب‌الدین علیشاهی، رضا دشتکی و پیام میرمصطفی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

عمارت نوفل لوشاتو

"در اتاق‌های یک هتل" به نویسندگی، طراحی و کارگردانی بهزاد قربان‌پور ساعت 20 در سالن شماه دو عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه است و این اثر با بازی کیاناز خان محمدی، محمد علی فاضل، المیرا نقی نژاد، امیر محمد میرزا مهدی و مینا هادیزاده اجرا می‌شود.

نمایش "پرواز بر فراز آشیانه فاخته" به کارگردانی امین محمدرضایی ساعت 19:15 در سالن شماره دو این تماشاخانه اجرا می‌شود و رضا افشار، شاهده خدادادی، احسان رجبیان، دنیا رجبی خواه، احسان سخی، عطا شاه پناه، مهدی فرزام صفت، مهدی مهری و حمیدرضا نقره دوست بازیگران این اثر نمایشی هستند.

السا فیروزآذر ساعت 19:15 نمایش "هزار و یک تو" را با بازیگری السا فیروز آذر، ادیب قریب، نسیم شجاعی و بابک قادری در سالن شماره یک این تالار نمایشی اجرا می‌کند.

"شوبیل" به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قلمبر و ایفای نقش ایوب آقاخانی، لیلا بلوکات، بهرام سروری نژاد، محمدرضا قلمبر، الهام نامی و وحید نفر ساعت 21 در سالن شماره یک این تالار نمایشی میزبان مخاطبان است.

نمایش "آینه برعکس" نوشته ایمان خداترس و کار علی هادیپور ساعت 18 در سالن شماره 2 این تالار نمایشی به روی صحنه است و علی هادیپور در این نمایش ایفای نقش می‌کند.

نمایش "پوبلیکومس بشیمپفونگ" با طراحی و کارگردانی امیر اخوان ساعت 17:45 در سالن شماره 1 این مجموعه اجرا می‌شود و بازیگران آن آرا آشور، مصطفی لطیفی خواه، کیوان محمدی و زهرا مهرابی هستند.

خانه نمایش مهرگان

نمایش "خوابمرگی" اثر سجاد داغستانی به کارگردانی فرهنگ روشنی از 22 دی ماه روزهای شنبه ساعت 21:15 در سالن شماره یک این تالار نمایشی با بازی نیلوفر عباسی، علیرضا حسن پور، محمدرضا فرزام، فاطمه بختیار و علی طاهری به روی صحنه است.

"شاهدین اعدام" اثر نمایشی نوشته ماتئی ویسنی یک با دراماتورژی هما پارسایی و کارگردانی طاها محمدی است که ساعت 17:30 در سالن شماره یک این مجموعه به روی صحنه است و بازیگران آن محمدرضا حسن زاده، سهیل قنادان، بهار سهراب بیگی، دنیا گفتاری، مسعود لطفی، علی پور ستوده، امیر کابلی، بیتا عالمی و طاها محمدی هستند.

نمایش "صورت چرمی" به نویسندگی هلموت کراوزر، ترجمه علیرضا کوشک جلالی و کارگردانی علیرضا بختیاری از 16 بهمن ماه ساعت 19 در سالن شماره دو  این تماشاخانه اجرا می‌شود و بازیگران آن مرسا سید موسوی و علیرضا بختیاری هستند.

"چگونه آن 99999 بیماری را از تو دور کنم؟" به نویسندگی سارا شیرازی و علی مرتضوی فومنی و کارگردانی سعید کریمیان از 14 بهمن ساعت 19:30 و 21 در سالن شماره دو این مجموعه با بازی سارا شیرازی به روی صحنه است.

"سلول" نوشته پوریا گلستانی و محسن زرآبادی پور و کار محسن زرآبادی پور ساعت 19:15 در سالن شماره 1 این مجموعه به روی صحنه است و کرامت رودساز، سیروس همتی، محسن زرآبادی پور، محمد زوار بی ریا، حسین شفیعی، حمید عرب، مهدی درگاهی، آرمان مدرسی و لیلا بروفه در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

"کدو قلقله زن" به نویسندگی و کارگردانی مهرداد مصلحی از 18 بهمن ماه ساعت 16:30 در سالن شماره یک این تماشاخانه اجرا می‌شود و بازیگران آن ندا فرمانی، آمینا حاجی آبادی، مهرداد مصلحی، نیلوفر کمپانی هستند.

پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش "مده آی سن مدار" نوشته آنکا ویسده، با ترجمه مهدی بجستانی و کارگردانی بورژین عبدالرزاقی در این مجموعه به روی صحنه است و بازیگران آن الیکا عبدالرزاقی ، مهدی بجستانی و احمد ساعتچیان هستند.

"ترس و لرز" به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی از 18 بهمن ماه ساعت 18 در این پردیس تئاتری اجرا می‌شود و زهرا سوری و بهرام عباسی فرد در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

اقتباسی از نمایش "سوء تفاهم" نوشته آلبر کامو با ترجمه خشایار دیهیمی و طراحی و کارگردانی ایمان فتاحی به تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان ساعت 19:30 در این مجموعه اجرا می‌شود. بازیگران این نمایش ایمان فتاحی، امیر احمدزاده، محمد ثروتی، شوکا کریمی و فرشید شایسته هستند.

"روزی روزگاری بندر" عنوان نمایشی به نویسندگی و کارگردانی علیرضا سلوکی است که ساعت 21:30 در این تالار نمایشی به روی صحنه است. صدر الدین حجازی، سیروس کهوری نژاد، شاهین اعلایی نژاد، آمال ساقندیان، کرشمه یوسفی، مرجان رحیم زاده، زهرا آذرخش ، علی شیبانی و عرفان کهوری نژاد در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "گذر لوطی هاشم" نوشته ابوالفضل حاجی علی خانی به کارگردانی حسین تبریزی ساعت 19:30 در سالن شماره یک پردیس تئاترشهرزاد اجرا می‌شود و بازیگران آن شهرام عبدلی، فقیهه سلطانی، سیاوش خیرابی، زهرا جهرمی، محمدرضا ژاله، جواد پورزند، علی رضا ناصحی، علی موسویان، افشین غیاثی، حامد  بیسادی، علی بنائی، پیمان صحرایی، مجتبی قریشی و فرشاد قهرمانیان هستند.

"بدون تماشاگر" نام نمایشی نوشته ابوالفضل کاهانی با کارگردانی امیر اخوین است که ساعت 19:15 در سالن شماره دو این پردیس با بازی علی سرابی و آزاده صمدی به روی صحنه است.

سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران

"شاباش خوان" عنوان نمایشی به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی غلامرضا عربی است که ساعت 20 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود. بازیگران این نمایش ندا سلیمانی، مریم دیهیم بخت، سایه همائی، الهه محقق، شیما شوری، معصومه عطائی، معصومه حسین زاده، فاطمه نجف قلوئی، زهرا علاءالدینی، زهره شعبانی، حمید رضا کیانی خواه و علی بلبلی هستند.

نمایش "کلفت‌ها" با نویسندگی ژان ژنه، ترجمه مدیا کاشیگر و کارگردانی دریا دریایی ساعت 18:00 در این مجموعه به روی صحنه است و بازیگران آن زهرا مولایی، نیلوفر دهقان و دریا دریایی هستند.

 تماشاخانه دیوار چهارم

نمایش "مرگ فیدل" به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی ساعت 20:15 در این مجموعه اجرا می‌شود و پویا امینی، مریم معصومی، نیلوفر پارسا، مهنوش صادقی، ایمان اصفهانی، ماریه ماشاللهی، پرهام امینی، مهرداد سنجابی، امیر تیموری، لادن پروین، پگاه الله وردی و با حضور نیلوفر لاری پور در این اثر بازی می‌کنند.

"پابرهنه، لخت، قلبی در مشت (با کاروان سوخته)" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی با بازی میثاق زارع ساعت  17:15 در این تالار نمایشی اجرا می‌شود.

نمایش "برزخ" به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی مسعود طیبی ساعت 21:30 در سالن اصلی تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود و بازیگران آن ایمان اشراقی، سارا والیانی و روشنک رضایی مهر هستند.

"مرگ تصادفی یک آنارشیست" نوشته داریو فو، ترجمه یدالله آقا عباسی با طراحی و کارگردانی بهنام خندان ساعت 18:30 در سالن اصلی این مجموعه اجرا می‌شود و بازیگران آن ایمان اصفهانی، احسان امیدی، امیر حیدری، پوریا خدابخش، مهسا میرکاظمی و آرمین  والی هستند.

تئاتر مولوی

نمایش "اقلیت" ساعت 18 با بازی مجید اکبری، بهار اکبری، حسن بمبایی چی، مجتبی بیات، وحید رحیمی، آرشام جهانپور، سارا عباسی، کیمیا فتحعلی، پانیذ نجفقلی، هیوا امینی و حسین آقاکثیری در سالن اصلی این مجوعه اجرا می‌شود. نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی پدرام صابری است.

"تابستان" عنوان اثر نمایشی نوشته جابر و کار سعدی محمدی عبد است که ساعت 20 در سالن اصلی این مجموعه میزبان مخاطبان است. بازیگران این نمایش حجت زینالی و سعدی محمدی عبد هستند.

نمایش "زاویه" نوشته و کار بهداد بلیغ فر ساعت 19 در سالن کوچک مولوی اجرا می‌شود و بازیگران این اثر نمایشی سیده شقایق هاشمی پوراصیل، هما پارسایی (پریسان)، رز امامی و بهداد بلیغ فر هستند.

"دانتون" عنوان اثر نمایشی جدیدی نوشته و کار حامد اصغرزاده است که ساعت 21 در پلاتو مولوی  این مجموعه به روی صحنه است و امیر شمس، فرید عباسپور، فاطمه احمدی، تینا یونس‌تبار و اسماعیل کمالی‌دهقان در آن ایفای نقش می‌کنند.

 تماشاخانه سپند

نمایش "ضن" به نویسندگی و کارگردانی مهیار احمدی ساعت 19:30 در این تماشاخانه تازه تاسیس اجرا می‌شود و نقش‌آفرینان این نمایش برکه بذری، مهسا باوفا، آیدا رزاق زاده، گیز طاهایی، شیرین کاشفی، نوشین کریمی، فرشته مرعشی و محیا نمازی هستند.

"۳۰/دی/۹۵" دیگر نمایشی نوشته و کار احسان حاجی پور است که از 15 بهمن ماه ساعت 20 در این تالار نمایشی به روی صحنه است و بازیگران آن سام درخشانی، محمدرضا سامیان، متین ستوده، جوانه دلشاد و سمیرا حسن پور هستند.

حوزه هنری

نمایش "سقوط اضطراری" به کارگردانی سیدعلی موسویان ساعت 18 در تماشاخانه مهر این مجموعه با بازی کرامت رودساز، مسعود رحیم پور، هدی آهنگر، محمد علی عسگری و سید علی موسویان به روی صحنه است.

"دلارام ناآرام" به نویسندگی صطفی جعفری خوزانی و نرگس صابری و کارگردانی و بازی نرگس صابری ساعت 18 در تماشاخانه ماه به روی صحنه است.

خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر

"شب بخیر مادر" نوشته مارشا نورمن به کارگردانی ملیکا رضی و پیمان یاقوتی ساعت 19:00 در این تالار نمایشی به روی صحنه است و بازیگران آن لیلا میرزایی و اعظم عرفانی هستند.

نمایش "کانفیدنشیال" به نویسندگی سپیده گل تراش نژاد و کارگردانی سپیده گل تراش نژاد و محسن قصری ساعت 17:30 در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا می‌شود و محسن اسلامی، نیلوفر سیاری و محسن قصری به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند.

این تالار نمایشی ساعت 20:15 میزبان نمایش "شهر تنهایی من" به نویسندگی نوشین تبریزی و کارگردانی حسن عسگری شده است و بازیگران آن محسن علیمحمدی، نجمه صفایی، مینو ملکی و حسن عسگری هستند.

عمارت روبرو

نمایش "آنگاه آن نگاه" با طراحی امیرحسین آسانی و امیر کیانپور از 11 بهمن ماه ساعت 20:30 در این تماشاخانه اجرا می‌شود و ماهانا نریمانی، ساغر مسعودی، پردیس زارع، آیه کیانپور، رامونا شاه، هانی نصراللهی و ایده ابوطالبی پرفورمرهای این اثر هستند.

پرفورمنس "جانی (خون، چلیک، طبیعت)" به نویسندگی و کارگردانی مصطفی لعلیان از 14 بهمن ماه ساعت 18 در عمارت روبرو با بازی تارا یونس تبار و سید مصطفی ساجدی معین به روی صحنه است.

تماشاخانه استاد مشایخی

تماشاخانه استاد مشایخی ساعت 20 پذیرای نمایش "نامه نویس" اثر آلن بنت با ترجمه بهاره جهاندوست و کارگردانی فرجاد ساکی است و بازیگر این اثر نمایشی شیلا غیور است.

نمایش "اعتراف، یک برگمان خوانی" ساعت 18 در این تماشاخانه اجرا می‌شود. نویسنده، طراح و کارگردانی این نمایش علیرضا نراقی و بازیگران آن لیلا بارگاهی و کوشیار مشایی هستند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نمایش "گیم تئاتر راز گنجور" به کارگردانی هانی حسینی و مرضیه نادری ساعت 17 در سالن بوستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه است و بازیگران آن سها آردم، هانی حسینی، رامین کهن(مهمان از کمپانی تئاتر سایه) و متین گودرزی هستند.

"هدیه اسرارآمیز" عنوان نمایشی دیگراست که ساعت 18 در تالار گلستان این مجموعه اجرا می‌شود. نویسنده این اثر نمایشی آتسا شاملو و کارگردان آن میثم یوسفی است و ترانه‌سرا و بازی‌دهندگان و صداپیشگان این نمایش علی افشاری، عاطفه بحر العلوم طباطبایی، مریم خاکسار تهرانی، لیلی حسینی. محسن قصری و شراره یوسفی هستند.

تماشاخانه ایران تماشا

"خواستگاری" اثر آنتوان چخوف با کارگردانی شاهین رمضانی ساعت 20 در این تالار نمایشی به روی صحنه است و بازیگران آن فرناز خوش نیت، سامان کاشفی پور و عارف قدیمی هستند.

این تماشاخانه ساعت 21 یزبان نمایش "پارانوئید" به نویسندگی مسعود ترابی و کارگردانی علی فرزانه‌پور است. بازیگران این نمایش رضا زنده جاه، مونا رضایی، علی پیله ور، آذین فهیمی، میثم محب الهی، مریم بابایی، سعیده جمشیدی، امید اولیایی و مهراد صوفی هستند.

نمایش "موش + گربه" دیگر اثر نمایشی است که از 11 بهمن ماه روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت 17:30 در این تالار نمایشی به روی صحنه خواهد آمد. نویسنده این نمایش زنده یاد حسن حامد و کارگردان آن زری طالبی است. الهام فرج پور مقدم، علیرضا نظری شهاب الدین موسوی نازنین رفاهی، گربه ها:فرزانه شجاعی، پریا اعراضی، سمیه کاظمی و تینا قاسم شعار در این اثر نمایشی مخصوص گروه سنی کودک و نوجوان ایفای نقش می‌کنند.

تماشاخانه شانو

"کافکا با من سخن بگو" نوشته و کار قطب‌الدین صادقی ساعت 19:30 در تماشاخانه شانو با بازی مرجان آقانوری، سونیا فاروقی، دنیا گفتاری، شهزاد وجدانی و نوید نوروزی به روی صحنه است.

نمایش "ماورای بنفش" عنوان نمایش دیگری است ساعت 21:15 در این تالار نمایشی اجرا می‌شود. محمد لوایی نویسنده و کارگردان نمایش و حامد کاویانی نسب، مهدیه رضایی، رومینا ایلمک فروش، سعید اولیایی، فرزاد دشتی و فروغ قاسم زاده بازیگران آن هستند.

 از  تالار وحدت و حافظ تا ارسباران، آزادی، سنگلج و....

 نمایش "خانه برناردا آلبا" اثر فدریکو گارسیا لورکا با دراماتورژی محمد چرمشیر و طراحی و کارگردانی علی رفیعی ساعت 18 در تالار وحدت به روی صحنه است و بازیگران این اثر نمایشی رویا تیموریان، مریم سعادت، مائده طهماسبی، نسرین درخشان زاده، پریسا صبوری نژاد، ریحانه سلامت، یلدا عباسی، سارا رسول زاده، مصطفی ساسانی، مرضیه بدرقه، ساناز روشنی، فرزانه زینتی، ساناز نجفی، ستاره بذرافشان و زهره رمضانی هستند.

"ناشی از سرفه" نوشته و کار دانیال رستم جدید از 12 بهمن ماه ساعت 20 در خانه هنر پیچازی اجرا می‌شود و امیر ستاری، کیان پهلوان و دانیال رستم جدید به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند.

دور جدید اجرای نمایش "موی سیاه خرس زخمی" نوشته جابر رمضانی و پیام سعیدی به کارگردانی جابر رمضانی ساعت 20 در تالار حافظ آغاز شد. بازیگران این اثر نمایشی حامد رسولی، مریم نورمحمدی، محمد علی‌محمدی، فربد فرهنگ، اصغر پیران، مینا زمان، سجاد حمیدیان و رشاد معینی هستند.

فرهنگسرای ارسباران ار 13 بهمن ماه ساعت 19:45 میزبان نمایش "آه بر انکار ماه" نوشته سیدعلی موسویان و کار مهدی اسماعیلی است. امید زندگانی، علی برجی، میرنادر مظلومی، علیرضا پاکزاد و دانیال چاووشی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش "تهمینه در هفت خوان رستم" به کارگردانی محمد رییسی ساعت 18:30 در سالن اصلی برج آزادی اجرا می‌شود. پویا پورهمدانی، رامین یحیی زاده، علیرضا رضایی، حمیدرضا محمدی پور، سارا جودت، رعنا حسین دخت، فاطیما مسلمزاده، حمید مهدیار، محب آبیار، صفورا خوش طینت، رسپنا خلجی، رستا خلجی، هما شمس، نکیسا نوری، محمد اسکندری، مهربان خداوردی، کیمیا خلعتبری، مهدی فامیان، بهرام برخورداری، بردیا رحمتی، الناز زاهدی، رزیتا زراعتی، امیرعلی مکرمی پور، سمیرا شیپورچیان، شهاب ذوقی، مهریماه زائری، بهزاد صابری، ملیکا جباری، مریم پوربیدادیان، فرشته نوید، امیرحسین وهابی، توحید پاسبان و دانیال کریمی در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

"شاه آباس، مکتب تبریز" اثر نمایشی نوشته حسین نوشیر است که ساعت 20 در تماشاخانه سنگلج با بازی کتایون سالکی، احسان بهلولی، هدیه اصفهانی، امیر عباسیان، هومان محمدحسینی، طه ولیزاده، سمانه زارعی، مرتضی یوسفی و حسین سپهرنژاد اجرا می‌شود.

"تکرار" نوشته جمشید خانیان و کار علی مرادی با بازی امید رهبر ساعت 18:30 در تماشاخانه ایران تماشا اجرا می‌شود.

نمایش "راز اتاق آرزو" ساعت 18 در تالار ناصرخسرو به روی صحنه است. نویسنده این نمایش داوود کیانیان، طراح و کارگردان آن مینو سعادتمند بحری است. سعید جاودان، فائزه احمدی، الهام تهامی، علی یار محمدی، فرزاد دشتی، فریور خوش اتکال، مهسا اسلامی و محمد جواد ناطقی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "بانوی غریب مدینه" نوسته و کار علی قهرمانی با دراماتورژی جواد رحیمی از 16 بهمن ماه ساعت 18 در مجتمع ابوالفتوح رازی به روی صحنه است. مجید بخشایش، پانی افشاری، سعید شهیدی، هادی طهماسبی، محمدرضا عباسی، نرگس اسماعیلی، فهمیه یار محمدی، سارا سپهوند، امیرحسین قهرمانی، کوثر همایونی، سید مصطفی سجادی، ستایش رحیمی و  زینب مقبولی در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "درون کاوی چند بازدم نوشتاری" به نویسندگی و کارگردانی بهنام شریفی ساعت 19 در شالن استاد خسرو شکیبایی تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه است. کیمیا فیضی، آرتمیس دشتی، احسان شاملو، رهام رسولی آزاد و زهرا کاظمی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

 "کال سنتر" نوشته و کار عقیل بهرامی از 17 بهمن ماه ساعت 19:30 در تماشاخانه صحنه آبی به روی صحنه است. امیرحسین مهماندوست، مهران شیرازیان، وحید باقری، مریم اسمعیلی فومنی، درآسا درتاج، سپهر بهرامیان، عرفان راشد، محمد امین امیری، پگاه کشفی، مریم خیری، رضا خدابنده لو و یاسین محمدشاهین در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "بی تابستان" به نویسندگی و کارگردانی امیررضا کوهستانی از 15 بهمن ماه ساعت 18:30 و 21 در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه است. در این نمایش لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان و مونا احمدی ایفای نقش می‌کنند.

"زهرماری" عنوان اثر نمایشی نوشته رضا بهاروند و احمد سلگی است که به کارگردانی علی احمدی ساعت 19:15 در تالار نمایشی تازه تاسیس ملک به روی صحنه است. تینو صالحی، الناز حبیبی، علی شادمان، وحید آقاپور و خسرو احمدی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

تالار هنر

"شاهزاده و خرس" نوشته و کار ماندانا عبقری ساعت 18 در این مجموعه به روی صحنه است و بازیگران آن مانداناعبقری، احمدعباس زاده، راشین رضایی، پویاشش پری، علی پرویز و محمد معین محرری  هستند.

تالار محراب

نمایش "هفت خواب" به نویسندگی شهناز روستایی و کارگردانی سامان تیرانداز ساعت 19:30 در سالن اصلی تئاتر محراب با بازی صادق توکلی، شاهین علیپور، سید شهاب الدین حسینی، مهراد ابریشم کار، وحید محمودی، مسعود مرادیان صحنه، فواد منیرزاده، آرمین افتخار زاده، پویا محمد خانی، سینا دانش، علی یارلو، احسان طارم باشی، محمد رضا اکحوان، علی جعفر زاده و مهرداد چناری به روی صحنه است.