به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، ویژه برنامه "فصل رویش" در آستانه فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با  تقدیر از حسین فدایی‌ حسینی، امیرحسین شفیعی و کوروش زارعی از هنرمندان مشهور عرصه نمایش کشور، روز یکشنبه 7 بهمن‌ماه، ساعت 15:30 در فرهنگسرای فردوس برگزار میشود.

"فصل رویش" از ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تجلیل از 40 رویش و دستاورد در حوزه انقلاب در فرهنگسراهای شهر تهران به اجرا در میآید و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 در عرصه هنر نمایش و تئاتر، از این سه چهره منتخب تجلیل خواهد کرد.

این برنامه که با حضور مهندس سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دیگر شخصیتهای انقلابی و فرهنگی برگزار می‌شود، شامل بخش‌های مختلف از جمله سخنرانی، نمایش صحنهای، شعرخوانی، پردهخوانی، پخش کلیپ آشنایی با شخصیتهای منتخب، اهدای لوح و نشان "فصل رویش" به هنرمندان، برپایی نگارگذر پوسترهای پرچم و ... است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه برنامه میتوانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.