به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تمامی نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر روز یکشنبه 30 دی ماه به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اجرا نمی شوند.

هم اکنون نمایش‌های "ازدواج آقای می سی سی پی" به کارگردانی احسان فلاحت پیشه در تالار اصلی، "آوازه خوان خیابان های منتهن" به کارگردانی میکائیل شهرستانی در تالار چهارسو، "در انتظار گودو" به کارگردانی حسام الدین لک در تالار قشقایی، "ماه در آب" به کارگردانی سید علی هاشمی در تالار قشقایی، "کالبد شکافی" به کارگردانی سامان ارسطو در تالار سایه و "برفک" به کارگردانی سیدجوادعاطفه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.

 

تعطیلی تئاتر مولوی در روز  30 دی‌ماه 

روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی نیز اعلام کرد؛ اجراهای این مرکز به دلیل مصادف شدن با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز یکشنبه 30 دی ماه تعطیل است.

گفتنی‌ست نمایش "نگهبانان تاج محل" به کارگردانی کاظم نظری و "تابستان" به کارگردانی سعدی محمدی مجددا از روز دوشنبه 1 بهمن کار خود را در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی از سر می‌گیرند.

از علاقمندان دعوت می‌شود برای دیدن نمایش‌های "نگهبانان تاج محل" و "تابستان" همه روزه به جز شنبه‌ها به ترتیب در ساعت‌های 18 و 20 به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.