به گزارش هنرآنلاین، نمایش "خنکای ختم خاطره" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری (2 تا 4 دی) برای دانشجویان تخفیف دارد. با توجه به اینکه اجراهای این نمایش از هفته گذشته بدون هیچ‌گونه تخفیفی آغاز شده است و بنا به درخواست مکرر دانشجویان، گروه اجرایی در نظر دارد تا در سه روز یاد شده تعداد محدودی بلیت با 30% تخفیف به دانشجویان اختصاص دهد. دانشجویان علاقمند به استفاده از این تسهیلات می‌توانند به صورت حضوری و با ارائه کارت دانجشویی به گیشه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند.

فاطمه معتمدآریا، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مرتضی آقاحسینی، مجید رحمتی، امین میری، بهنام شرفی، پریا وزیری ، سارا شاهرودیان، امید سلیمی، هیراد آذرنگ و ماهرخ لک بازیگران این اثر هستند.

"خنکای ختم خاطره " تا 21 دی ماه ساعت 20 در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

خلاصه داستان " خنکای ختم خاطره" از زبان نویسنده: "پس از سال‌ها سربازی از زیر خاک زنده بیرون می‌آید و تنها نشانی‌اش نامِ بی‌نشانِ اوست ... یوسف. حالا گروهی به دنبالِ یوسف گمشده‌ها می‌گردند. "

وحید لک (مجری طرح و مدیرتولید)، رضا مهدی‌زاده (طراح صحنه)، الهام شعبانی (طراح لباس)، همراز بیان (طراح پوستر)، عباس عباسی (طراح گریم)، محمدجواد طالبی (موسیقی)، یوسف عبدالرضایی (عکس)، محمد گودرزیانی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، احسان دلدار (مدیر هماهنگی اجرا)، امیرعلی پریز (مدیر صحنه)، راضیه اسماعیلی (منشی‌صحنه)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌) و فواد خراباتی (مدیر روابط‌عمومی)، فرزین طاهری (مستندساز) و پیام نیکخواه (عکس پشت‌صحنه) عوامل این نمایش هستند.

 

"پر پر، سی مرغ پر" به تالار هنر می‌رود

تازه‌ترین نمایش رضا عبدالعلیزاده با عنوان "پر پر ، سی مرغ پر" از دوشنبه 3 دی ماه جاری در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

این نمایش که نوشته بهرام جلالی پور است و رضا عبدالعلیزاده آن را برای گروه سنی کودک و نوجوان کارگردانی کرده هر روز غیر از شنبه‌ها در ساعت 19.20 میزبان خانواده‌ها خواهد بود.

در این نمایش که کاری از گروه هنری ره آورد محسوب می‌شود، بیتا بشیری، پویا پیروز رام، سعید تاجیک، لیلی حسینی، راشین رضایی، علی شجاعی، نرگس صفامنش، محسن قمصری، شادی کارآئین، مهدیه محرابیان، فریبا سرتاض، محمدعلی مهران پور، حسین نصری و الهام یگانی ایفای نقش می‌کنند.

طراحی صحنه این نمایش را سینا ییلاق بیگی انجام داده و دستیار طراح صحنه نیز لیلا طاهری  است. ساخت و نصب دکور بر عهده سامان قوچانی، جهانگیر مافی و حمید شریفات بوده و سوسن شریعتی نیز طراحی حرکت این اثر را بر عهده دارد. کیوان ضیائی طراح نور، رضا عبدالعلیزاده و سوسن شریعتی طراحی لباس را انجام داده‌اند و پریسا قاسمی دوخت لباس را برعهده دارد. طراحی و اجرای گریم این نمایش نیز توسط حسین تبریزی و لیلا پریشان انجام می‌شود. طراحی پوستر و بروشور نیز بر عهده کیانا عبدالعلیزاده است.

در گروه کارگردانی مریم علیخانی دستیار اول کارگردان و منشی صحنه، کتایون عبدالعلیزاده دستیار دوم کارگردان، محمدعلی مهران پور مدیر صحنه، علی شجاعی و صبور شریفی دستیاران صحنه هستند.

انتخاب موسیقی این اثر نمایشی را سوسن شریعتی و افکت و ادیت موسیقی را فرید نوایی برعهده دارند.

روابط عمومی این نمایش زهرا شایان فر، عکاس بهروز خانی و آرش جلال آذر و ساخت تیزر و انیمیشن را مهران گل محمدی بر عهده دارند.

صفحه فروش بلیت این نمایش نیز در سایت ایران کنسرت باز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق نسبت به خرید بلیت اقدام کنند. شماره تلفن‌های 09101434785 و 88306640 نیز برای رزرو و هماهنگی اعلام شده است.

 

"هار" دو اجرایی شد

نمایش "هار" به کارگردانی حسین پوریانی فر، به دلیل استقبال ویژه تماشاگران از روز یکشنبه 2 تا 6 دیماه در دو نوبت 18:30 و 20:30 به صحنه خواهد رفت.

گفتنی‌ست در نمایش "هار" علیرضا آشوری، سپندار اعلم، میلاد افواج، مرصاد بورقان، متین حبیبیان، علی اصغر حسینی، شهاب رحمانی، اکبر سلمانی اله دادی، مهدی قربانی، جواد کارگر، بردیا مشهودی و نرگس نیک سیرت به ایفای نقش می‌پردازند.

قابل ذکر است این نمایش از آثار برگزیده جشنواره بیست و یکم تئاتر دانشگاهی‌ست و جوایزی همچون تندیس بهترین کارگردانی، بهترین طراحی لباس و تقدیر موسیقی را از آن خود کرده است.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش "هار" که تا 6 دی ماه هر روز در ساعت‌های 18:30 و 20:30 به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 

"تجزیه" پس از 16 اجرا به کار خود پایان داد

نمایش "تجزیه" به نویسندگی صبا نجاتی و کارگردانی مرتضا جلیلی دوست، که پیش از این در جشنواره تئاتر دانشگاهی به صحنه رفته و مورد تحسین قرار گرفته بود، شب گذشته شانزدهمین اجرای خود را در میان استقبال تماشاگران به صحنه برده و به این ترتیب به اجرای خود در مرکز تئاتر مولوی پایان داد.

گفتنی‌ست در نمایش "تجزیه" عرفان امین، مصطفا امیری، صبا نجاتی، کمال کلانتر، عماد درویشی، اسماعیل کمالی دهقان، المیرا آشفته، آرش رفیعی و نفیسه زارع در نمایش "تجزیه" به ایفای نقش پرداختند.

همچنین در این نمایش (گروه تریویا) به عنوان تهیه کننده اثر، سعیده خانبابایی (طراح لباس و نور)، متین حبیبیان (آهنگساز و طراح صدا) و نیلوفر احدی (دستیار کارگردان) به همکاری پرداختند.

 

نمایش "خرده نان" روزهای 6 و 7 دی ماه دو اجرایی شد

نمایش "خرده نان" به کارگردانی کورش سلیمانی روزهای پنجشنبه 6 و جمعه 7 دی طی دو نوبت ساعت‌های 17 و 19 میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

نمایش "خرده نان" به نویسندگی لویی کالافرت، کارگردان کورش سلیمانی و بازی رضا بهبودی و آناهیتا اقبال نژاد ساعت 19 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان اجرای خود را در تالار سایه به صحنه می‌رود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.