به گزارش هنرآنلاین، این نمایش به نویسندگى ‎فردریش دورنمات و ترجمه زنده‌یاد حمید سمندریان و به کارگردانی احسان فلاحت‌پیشه دى ماه ١٣٩٧ در سالن اصلى تئاترشهر به روى صحنه خواهد رفت.

پیش از این "ازدواج آقای می سی سی پی" در سال ٩٤ در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظر زاده کرمانى به روى صحنه رفته بود که با استقبال مخاطبان و هنرمندان همراه بود.

این اثر نمایشى از ١٤ دى ٩٧ در سالن اصلى تئاتر شهر به روى صحنه خواهد رفت.

محمدصادق ملک، آرش فلاحت پیشه، آرزو نبوت، محمدرضا مالکی، مهدی نصرتی، سید جواد حسینی و پریسا صنعت‌کار از جمله بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: " می‌سی‌سی‌پی دادستان کشور بی‌نام و نشانی‌ است که خواستار استقرار عدالت مطلق در جهان به صورت شریعت/ قانون موسی است. او که مفتخر است در طول ۳۰ سال دادستانی توانسته ۳۵۰ حکم اعدام را به زور عملی کند، در آغاز نمایش به ملاقات آناستازیا بیوه‌ صاحب کارخانه‌ چغندر قند می‌رود. آناستازیا شوهر پیشین خود را کشته چون ..."

‎علاقه‌مندان براى خرید بلیت این نمایش مى‌توانند از ٨ دى ماه به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

نخستین اجرای نمایش‌های کافه‌ای در سطح شهرستان‌های استان تهران

حسن پورگل محمدی سرپرست واحد فرهنگی و هنری اتاق اصناف و موسس آکادمی تئاتر پیشوا با نمایش "نقاش" نوشته آنتوان چخوف طراحی و کارگردانی نخستین روش نمایش کافه‌ای را در جنوب شرق استان تهران از آذر ماه 97 در پیشوا  آغاز کرد.

بر این اساس  آکادمی تئاتر پیشوا قرار است هر دو ماه یک نمایش کافه‌ای را در شهر اجرا داشته باشد که باعث فرهنگ‌سازی کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی مردم و مخصوصا نوجوانان با هنر تئاتر یک سرآغازی برای ساخت و اندیشه درست و صحیح در جامعه و خانواده‌ها باشد.

 

اجرای نمایش "مکعب" در تماشاخانه تازه تاسیس سیمرغ

نمایش "مکعب" که پیشتر در ششمین جشنواره تئاتر شهر روی صحنه رفته  بود و برای سبا سلیمانی، نویسنده نمایش جوایزی به ارمغان آورده بود، پیشتر در اداره تئاتر روی صحنه رفته بود.

علی سلیمانی، کارگردان نمایش قرار است این نمایش را که کاری از گروه تئاتر تجربه است  را در تماشاخانه تازه‌ تأسیس سیمرغ روی صحنه برد. این نمایش آذر و دی ماه 97 رأس ساعت 19 روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه سیمرغ در محل بنیاد بیدل دهلوی و کانون ادبیات ایران راه‌اندازی شده است.

این نمایش توسط مشاور کارگردان: سید حامد عقیلی، بازیگران: سهیلا جوادی، علی سلیمانی، دستیار صحنه: امیرحسین نوروزی و ساخت تیزر: مصطفی نصیری همراهی می‌شود.

تماشاخانه سیمرغ در خیابان مفتح جنوبی، رو‌به‌روی ورزشگاه شهید شیرودی، کوچه اردلان، پلاک 25 قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.