به گزارش هنرآنلاین، به دعوت نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جلسه‌ای با هیئت مدیره "انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران" برگزار شد.

این جلسه که به منظور هماهنگی و ایجاد تعامل هرچه بیشتر بین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و انجمن تماشاخانه‌های ایران برگزار و باعث رفع سوتفاهم های احتمالی و استفاده جشنواره از ظرفیت سالن‌های بخش خصوصی تئاتر شد.

بدین منظور طی تعاملات صورت گرفته؛ "انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران" در "سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر" حضور خواهند داشت.

در این جلسه مباحث دیگری مبنی برهمکاری و نحوه حضور تماشاخانه‌های بخش خصوصی در جشنواره تئاتر فجر مطرح شد که در صورت نهایی شدنشان، این برنامه‌ها اعلام خواهد شد.

پیش از این "انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران" به دلیل عدم شفاف‌سازی در زمینه سیاست‌های اجرایی و نحوه حضور تماشاخانه‌ها بخش خصوصی در "سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر" از شرکت در این رویداد فرهنگی و هنری انصراف داده بودند.

در این نشست که در دفتر دبیر جشنواره برگزار شد؛ نادر برهانی مرند "دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر"، ندا هنگامی "مدیر بخش +فجر" اعضای هیئت مدیره انجمن تماشاخانه‌های ایران، شاهین چگینی، خیام وقار کاشانی و داود نامور حضور داشتند.

 

انتهای پیام/