به گزارش هنرآنلاین، داستان این نمایش درباره احساس چند پدر چشم انتظار برای دیدن فرزندانشان است و نویسندگی آن را علی عباسی برعهده دارد. 

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون مجید حمزه، فریبا متخصص، نگین خواجه نصیر، نازنین مهیمنی، اسماعیل بختیاری، سعیده فرضی، شمسی صادقی، مهرداد عشقیان، مهرداد مهماندوست، محمدیگانه، علی میلانی، شهریار حمزیان، راضیه مومیوند، عباس توفیقی، محمد آقا محمدی، نسرین زارع و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی به ایفای نقش می پردازند.

"سراغی از من" به کارگردانی زنده یاد صدرالدین شجره، تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری حیدر صفدری و افکتوریمحمدرضا قبادی فر ساعت 15:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همچنین رادیو نمایش روز چهارشنبه در برنامه زنده  رادیویی گیومه از دیدگاه روانشناسی به  نقش رنگ در هنرهای مختلف به ویژه هنرهای نمایشی در طراحی صحنه و لباس می‌پردازد. برنامه زنده گیومه هر روز به مدت 2 ساعت از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

 گیومه برنامه‌ای ترکیبی نمایشی با محوریت اطلاع‌رسانی فرهنگی است که شنبه تا چهارشنبه هرهفته از ساعت 9 تا 11 به صورت زنده از رادیو نمایش بر روی موج اف ام، ردیف 5/107 مگاهرتز شنیده می‌شود.

 

نقد نمایش "خرده نان" در ارسباران

نمایش "خُرده نان" نوشته لویی کالافورت و برگردان شهلا حائری، طراحی لباس مژگان عیوضی، طراحی صحنه سیناییلاق بیگی با حضورکوروش سلیمانی کارگردان و بازیگر، بهزاد صدیقی نمایش‌نامه‌نویس و آناهیتا اقبال نژاد و رضا بهبودی بازیگران در هفدهمین نشست نقد صحنه تئاتر خوانش و بررسی می‌شود.

"خرده نان" زندگی زن و مردی میانسال با روزمرگی‌های فراوان را به تصویر می‌کشد، زندگی‌هایی فاقد شور و امید، اما این زن و مرد با اتفاقات عجیب در همسایگی خود مواجه می‌شوند که موجب بازگشت هیجان به زندگی‌شان می‌شود.

حضور در این نشست برای همه عزیزان آزاد است و تلفن گویای 20-22872818 داخلی 119 برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.