به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر، 120 هنرمند (اعم از کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر) از 21 آذر ماه 97 مهمان این جشنواره خواهند بود تا در همایش بزرگ هنرمندان تئاتر استان‌ها شرکت کنند.

به گفته محمد مهدی خاتمی مدیر برگزاری همایش استانی این 120 هنرمند عزیزانی هستند که نمایش‌های آنها در فجر استانی شرکت داشته و همگی جزو فعالین شهرهای خود هستند.

خاتمی ادامه داد: با تدبیر نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تصمیم گرفتیم طی همایشی از زحمات این هنرمندان قدردانی کنیم.

همچنین محمودرضا رحیمی مدیر بخش کارگاه‌های آموزشی توضیح داد: در طی چهار روزی که این عزیزان مهمان ما خواهند بود چند کلاس آموزشی نیز برگزار خواهیم کرد، موضوع این کلاس‌ها به فراخور تخصص هنرمندان در نظر گرفته شده و گردانندگان و ورک‌شاپ‌ها نیز از اساتید مجرب غیر ایرانی و ایرانی خواهند بود که متعاقبا اسامی و طرح درس آنها اعلام خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: تلاش می کنیم تا با توجه به حضور 120 هنرمند تئاتر که در نوع خود کم نظیر است، دستاورد خوبی از این همایش حاصل شود.

گفتنی است سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 22 بهمن تا 4 اسفند 1397 با دبیری نادر برهانی مرند برگزار خواهد شد.