به گزارش هنرآنلاین، صحرا فتحی مدیر مارکتینگ پروژه موزیکال "بینوایان"، در تازه‌ترین فعالیت خود نمایش "شب" را به روی‌ صحنه می‌برد.

نمایش "شب" با نام قبلی "شبکاری" پس از حضور موفق خود در کانادا به زودی با تهیه‌کنندگی محمد قدس از اواخر آذرماه در تهران اجرا می‌شود.

اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام می‌شود.

 

 

 

"بینوایان" به سانس ویژه رسید

نمایش موزیکال "بینوایان" به دلیل استقبال مخاطبان روزهای 24 و 25 آذر و یکم دی ماه اجرای فوق‌العاده برگزار می‌کند. تا کنون بیش از ۴۰ هزار نفر به تماشای این نمایش نشستند و ۸۰ هزار نفر اقدام به خرید بلیت‌های این نمایش کردند.

علاقمندان به خرید بلیت سانس‌های ویژه می‌توانند به سایت "ایران نمایش" مراجعه کنند.

نمایش موزیکال "بینوایان" به کارگردانی حسین پارسایی و با رهبری بردیا کیارس با همراهی 300 بازیگر، خواننده و نوازنده از بیستم آبان ماه روی صحنه است.

ارکستر 150 نفره موسیقی به همراه بردیا کیارس به صورت زنده از ابتدا تا انتهای اجرا گروه نمایش را در سالن تهران رویال هال همراهی می‌کنند.

پارسا پیروزفر در نقش ژان والژان، نوید محمدزاده در نقش ژاور، پریناز ایزدیار در نقش فانتین،  سحر دولتشاهی در نقش مادام تناردیه، هوتن شکیبا در نقش موسیو تناردیه، اشکان خطیبی در نقش ماریوس و امیرحسین فتحی در نقش آنژولراس (به ترتیب حضور صحنه‌ای) به همراه حدود 300 بازیگر، خواننده و نوازنده در این اجرا حضور دارند.

سیامک احصایی طراح صحنه، سارا اسکندری طراح چهره‌پردازی، شیمامیرحمیدی طراح لباس، علی براتی طراح حرکت، بامداد افشار طراح صدا، مرتضی نجفی طراح نور، فراز اسکندری ویدئو دیزاینر، هاسمیک کاراپتیان سرپرست بخش آوازی و سحر ستوده به عنوان مترجم و ترانه سرا دیگر عوامل این نمایش موزیکال هستند.

محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار این پروژه است و میثم احمدی و محمد قدس تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

 

آغاز اجرای "عشق من: حامد بهداد" از 21 آذر ماه

نمایش "عشق من: حامد بهداد" از روز 21 آذر در خانه موزه استاد انتظامی به صحنه می‌رود و پیش فروش بلیت این اثر نمایشی از ساعت 12 روز سه شنبه 13 آذر در سایت تیوال آغاز می‌شود.

نمایش "عشق من: حامد بهداد" به کارگردانی شکرخدا گودرزی با حضور خسرو احمدی و ایلیا منفرد، اجرای عمومی خود را از 21 آذر در بام خانه موزه استاد انتظامی آغاز می‌کند.

پیش فروش بلیت این اثر نمایشی نیز از ساعت 12 روز سه شنبه 13 آذر در سایت تیوال  آغاز می‌شود.

در این اجرا، یک عشقِ سینما در کافه‌سینما (بام خانه موزه استاد انتظامی) جائی که می‌تواند بعضی هنرپیشه‌ها را ببیند، روی نیمکتی نشسته ‌است و منتظر شروع تئاتری در سالنِ بلک‌باکسِ پائین است. او در جائی خوانده: "همه از تئاتر شروع کردن، رفتن جای بهتر، بزرگتر و آبرومندتری که اسمش سینماست!"

 

اجرای نمایش "پول و پیاز" در فرهنگسرای نیاوران

نمایش "پول و پیاز"، به نویسندگی و کارگردانی آدینه سمنانی، از 14 آذر در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود.

این نمایش در دو اپیزود با تمرکز بر شرایط اقتصادی روز  اجرا خواهد شد. در بخش نخست "پول و پیاز" رقابت دو خواهر خدمتکار برای ازدواج با آقای خانه به نمایش در می‎آید. رویاپردازی‎ها و تلاش‎های این دو خواهر برای ازدواج موقعیتی کمیک به وجود می‎آورد. در بخش دوم نمایش نیز برخورد اتفاقی یک دانشجو و یک مرد لمپن نیمه شب در پارک و‌ رقابتشان برای خوابیدن روی تنها نیمکت خالی پارک و سرانجام شکل گرفتن یک دوستی میان آن دو  اجرا می‎شود. تمرکز "پول و پیاز" بر شرایطی است که فقر برای آدم‎های داستان این دو اپیزود به وجود می‎آورد، که منجر به موقعیت‎های کمیک اما جدی و تلخ برای این شخصیت‎ها می‎شود.

عوامل این نمایش عبارتند از: آدینه سمنانی (نویسنده و کارگردان)، شاهرخ هدایی، مهدیه جلمبادانی، هادی شبانی، آدینه سمنانی (بازیگر)، الهام فقانی (طراح پوستر)، آسیه هندی (طراح صحنه)، گیتی شاکری(مدیر روابط عمومی)، فرشته سهی (هماهنگی)، رضا جاویدی، علیرضا تقوایی(عکاس)، شاهرخ هدایی، علیرضا تقوایی(ساخت تیزر)، الهام فقانی (صدا) و استودیو نقش نقره‎ای خیال (ضبط).

نمایش "پول و پیاز" از 14 آذر تا 17 دی، همه روزه به جز سه‎شنبه‎ها ساعت 20 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

 

شنونده "خواب آشفته " از رادیو نمایش باشید

سیزدهم  آذر ماه، شنونده نمایش رادیویی "خواب آشفته" به کارگردانی مجید حمزه از رادیو نمایش باشید.

این نمایش را حمیدرضا عباسی نوشته و داستان آن درباره  مردی است که بیست و پنج سال در کارخانه سابقه کار دارد و انتظار دارد که به عنوان رئیس شعبه انتخاب شود اما فرد دیگری انتخاب می‌شود و....

این نمایش با هنرمندی میرطاهر مظلومی، شمسی صادقی، مینو جبارزاده، سینا نیکوکار، امیرعباس توفیقی، عبدالعلی کمالی و تعداد دیگری از بازیگران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

"خواب آشفته" به تهیه‌کنندگی: اشرف السادات اشرف نژاد، گویندگی: فریبا طاهری، افکتوری: محمدرضا قبادی فر و صدابرداری: پیروز صدرایی هر روز ساعت 13:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همچنین رادیو نمایش روز سه شنبه در برنامه زنده رادیویی گیومه به موضوع "خوب زندگی کردن" می‌پردازد. " گیومه" که هر روز به مدت 2 ساعت از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود برنامه‌ای ترکیبی نمایشی با محوریت اطلاع‌رسانی فرهنگی است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 تا 11 به صورت زنده از رادیو نمایش بر روی موج اف ام، ردیف 5/107 مگاهرتز شنیده می‌شود.