به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی خانه تئاتر، این جلسه با حضور ایرج راد، بهزاد فراهانی، اصغر همت، حمیدرضا نعیمی، کوروش نریمانی، محمودرضا رحیمی، مریم کاظمی، محمد امیریاراحمدی و مهدی قلعه، به همراه مدیرعامل خانه تئاتر، شهرام گیل آبادی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیرعامل خانه تئاتر گزارش تفضیلی از موارد مربوط اجرائیات خانه تئاتر و پروژه‌های در دست انجام ارائه کرد. اتوماسیون اداری، تعاونی مسکن، بازسازی عمارت قدیمی، پروژه موزه آنلاین، ثبت اموال خانه تئاتر و پروژه آمارشناسی خانه تئاتر، پروژه برنامه‌ریزی راهبردی از این موارد بود.

سپس گزارش مقدماتی مربوط به آمار 19 ساله خانه تئاتر به صورت پاورپوینت حضور اعضاء هیئت مدیره ارائه شد و درباره‌ آن بحث و بررسی شد. در نهایت تصمیم بر آن شد پس از تکمیل گزارش نسبت به بررسی کامل آن اقدام شود.

در ادامه‌، در خصوص نام‌گذاری تالار اجتماعات ساختمان فعلی خانه تئاتر پیشنهاداتی صورت گرفت و در نهایت با اکثریت آرا نام "مهین اسکویی" مصوب شد.

در پایان نیز حضار به موارد پیش‌آمده در خصوص متوقف شدن نمایش‌ها و موارد مشابه پرداختند و تصمیم بر آن شد طی نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نقطه نظرات هیئت مدیره خانه تئاتر اعلام شود.

این جلسه که از ساعت 14.15 آغازشده بود در ساعت 18.00 پایان یافت.