به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نمایش، "از کجا اومدیم" جدیدترین اثر گروه "تئاتر ما" است، که برای مخاطبان 4 تا 8 سال در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت. این اثری نمایشی که پاسخی برای یکی از مهمترین پرسش‌های کودکان است.

پروژه "قایم با شک" انجمن راه، با هدف آگاهی رسانی برای پیشگیری از کودک آزاری جنسی؛ اولین مرجع علمی و تخصصی در ایران که تلاش می کند با گسترش آموزش های پیشگیرانه در فضای حقیقی و مجازی، برای تمام خانواده‌های ایرانی، کودکان بیشتری را از خطر تجربه آزار جنسی در امان نگه دارد.

انجمن راه فعالیت تخصصی خود را نزدیک به 6 سال پیش با هدف پیشگیری از بیماری های آمیزشی و پیشگیری از کودک آزاری جنسی، آغاز کرد. این انجمن که به عنوان یک سازمان مردم نهاد در وزارت کشور ایران به ثبت رسیده، تحت عنوان پروژه های "کنترل اس" و "قایم با شک" و به کمک نیروهای داوطلب، بیش از 12 هزار نفر را در شهرهای مختلف ایران تا به امروز، تحت آموزش های رایگان و پیشگیرانه قرار داده است.

نمایش "از کجا اومدیم" با حضور محمدهادی عطایی و الکا هدایت به عنوان بازیگر و بازی دهنده عروسک به صحنه می روند، و مهدی چاکری نویسنده "از کجا اومدیم" است.

همچنین در بخش هایی از این نمایش لیلی رشیدی و خسرو پسیانی با صدا و تصویر حضور دارند.

دومین تیزر این اثر نمایشی حاوی سخنان نازنین عین الیقین مشاور کودک و نوجوان پروژه نیز به پیوست خبر ارسال شده است.