سرویس تئاتر هنرآنلاین: همایون علی آبادی منتقد پیشکسوت تئاتر پس از بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مفرح به بخش عمومی منتقل شد. 

او که به دلیل خونریزی معده در بیمارستان مفرح تهران بستری شده بود، پس از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی و رسیدن به وضعیت بهتر به بخش عمومی منتقل شد و هنوز در این بیمارستان تحت درمان و مراقبت است. همایون علی آبادی در تماس با خبرنگار هنرآنلاین گفت: حالم خوب هست و آخرین مراحل درمان را بحمدالله پشت سر می گذارم. 

هومن علی آبادی، پسر این منتقد و پژوهشگر  در این باره گفت: ایشان خونریزی شدید معده کرده و نصف خون بدنش را از دست داده‌اند و اگر چند دقیقه بیشتر خونریزی ادامه پیدا می‌کرد، وضع وخیم‌تر و نامعلوم می‌شد. 

او افزود: پدرم عمل اندوسکوپی داشته‌اند و چند روزی در آی سی یو بودند و دو واحد خون گرفته‌اند و صبح سه شنبه 8 آبان به بخش عمومی آورده شدند. 

همایون علی آبادی از روزنامه‌نگاران و منتقدان برجسته کشورمان هست که بیش از 5 دهه در خدمت فرهنگ و هنر ایران بوده است و چند کتاب در زمینه نقد تئاتر منتشر کرده است. او در ماه‌های اخیر یکی از منتقدان فعال در هنرآنلاین بوده که اتفاقا نقدهایش کما فی‌السابق خواننده بسیاری دارد. به امید بهبودی کامل ایشان، باز هم منتظر نشر مطالب خواندنی‌اش می‌مانیم.