تیزر رسمی نمایش "خاتون" به نویسندگی و کارگردانى حسین عالم­بخش همزمان با اجرای نمایش در سالن اصلی تئاترشهر رونمایی شد.

به گزارش هنرآنلاین؛ تیزر نمایش "خاتون" به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم­بخش که برای سومین سال پیاپی با ترکیب جدیدی از بازیگران از امروز در مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌­رود، رونمایی شد.

این تیزر از امروز سه‌­شنبه 24 مهر ماه از شبکه‌­های مختلف سیما پخش می­‌شود.

بازیگران "خاتون" به ترتیب حروف الفبا شامل کریم اکبری مبارکه، علی برجی، سیروس اسنقی، بهار ارجمند، عطیه غبیشاوی، کیمیا ملائی و میلاد محمدزاده است که در این نمایش ایفای نقش می­‌کنند و قرار است روایتگر وقایعی از خرابه شام باشند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: خرابه معروف شام در کنار قصر سبز یزید، مدتی از رفتن اسرا از شهر می‌گذرد و مسئولین حکومتی برای خرید آن خرابه به نزد "آسیه" پیرزن صاحب ویرانه می‌آیند. "آریحا" دختر کوچک نصرانی که یتیم است و نزد عمویش "یوحنا" که تاجر جوانی است به آنجا رفت ­و آمد دارد و با همبازی خود در حجره‌ای مشغول بازی است. مأمورین حکومت در هنگام حضور در خرابه با "حمیده" یکی از غساله‌های شهر که همدم "آسیه" است و "یوحنا" برخورد می­‌کنند و ...

نمایش "خاتون" روایتی از وقایع خرابه شام و شهادت حضرت رقیه (س) به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم­بخش از 22 مهر تا 14 آبان ماه هر روز ساعت 20 در مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.