به گزارش هنرآنلاین، روز جمعه 20 مهرماه نمایش "روز پزشک" به نویسندگی و کارگردانی فرزام رنجبر در مرکز تئاتر مولوی در میان استقبال تماشاگران کار خود را رسما آغاز کرد.

همچنین طی مراسمی از نمایشنامه  "روز پزشک" نوشته فرزام رنجبر، که به تازگی در انتشارات کیان افراز به چاپ رسیده است، رونمایی شد.

گفتنی است امیر نوروزی، مهناز ذبیحی و غزل شجاعی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.  

 علاوه بر این، امید اکبری (طراح صحنه و لباس)، فرزین رنجبر (طراح صدا)، محمد دارایی (طراح گرافیک و تیزر)، رومینا داوری (روابط عمومی و تبلیغات)، فرناز مرادی و امیرعلی سمیعی (دستیاران کارگردان) در این نمایش همکاری می‌کنند.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش "روز پزشک" که از 20 مهرماه هر روز– به جز شنبه ها- در ساعت 19 به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 

"پرستوی تنها" به روی صحنه رفت

نمایش "پرستوی تنها" از امروز به مدت یک هفته تا ۲۹ مهرماه به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) در سالن آمفی تئاتر بهمنیار تهران به روی صحنه می‌رود.

این نمایش به کارگردانی و نویسندگی فرشاد فتحی به شهید محمدحسن قاسمی اولین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی ایران تقدیم شده و تماشای آن برای عموم رایگان است.

شهید قاسمی مردادماه ۱۳۹۵ در پی هدف قرار گرفتن آمبولانس امدادی که در آن حضور داشت، در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به سالن آمفی تئاتر بهمنیار به آدرس انتهای خیابان بهمنیار، دانش ۱۹ مراجعه فرمایند.