به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، اجرای رایگان این رپرتوار که نتیجه تلاش سه ماهه دوره‌های آموزش بازیگری در سطح فرهنگسراها و موسسات آموزشی شهر تهران است با طراحی، کارگردانی و مدیریت، به شرح ذیل است؛

دوشنبه 16مهر: نمایشنامه‌خوانی "کوکوی کبوتران حرم" ساعت 17 و "پزشک نازنین" ساعت 19

سه شنبه 17 مهر: نمایشنامه‌خوانی "اولین پرواز" ساعت 15 و "کوکوی کبوتران حرم" ساعت 17 و اجرای نمایش "ممسوخ"  ساعت 19

چهارشنبه 18 مهر: اجرای نمایش "ممسوخ" ساعت 19 و نمایشنامه خوانی "پزشک نازنین"  ساعت 17

نمایشنامه‌خوانی "اولین پرواز" را سها پاکباز، سید علی جلالی، آرتین جلیلی، مرجان حسینی، باران محمودپور، ستایش سادات هاشمی بر اساس نوشته ای از بیژن مفید و دراماتورژی مریم داننده فرد و نمایشنامه خوانی "پزشک نازنین" نوشته نیل سایمون را آیدا باروطکوب، آتنا خان پناه، محمد مهدی خطیبی، یلدا خطیبی، پارسا خطیبی، رامتین شاه حسینی، درسا شیرخانی و ملینا ملازم  برعهده دارند.

"کوکوی کبوتران حرم" بر اساس نمایشنامه ای از علیرضا نادری و دراماتورژی مریم داننده فرد را آرزو پرتوی، غزاله حسنی، مینا حق گویی، فاطمه رضایی آزاد، مهتاب رضایی، آرزو سالارنژاد، مینا فضلی، یاسمن گودرزی، سارا مجیدی، سهیلا معتمدی، هانیه مهراجی، سیمین وحدانی و به دستیاری مائده سنقریان، خوانش می‌کنند.

در اجرای نمایش "ممسوخ" به نویسندگی مریم داننده فر، المیرا ابراهیمی، سانیا بختیاری، سارا جعفری، زهرا خدامرادی، مائده صادقی، هستی مرادی، آتنا نیکنام و کیمیا ولایی به دستیاریِ بهنوش جعفری ایفای نقش می‌کنند.

همچنین موسیقی و نورپردازی این آثار را به ترتیب، سیاوش حکیم و جلیل روحانی برعهده دارند.

هدف اصلی اجرای این رپرتوار انجام امور خیریه با دعوت از مددجویان، خیرین و موسسات و نهادهای خیریه می باشد تا دقایقی بتوانند از نظر فرهنگی و با کمک هنر والای نمایش به رسالت نوع دوستی و دستگیری از مددجویان بپردازد.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش‌نامه‌ها می‌توانند به سالن مبارک فرهنگسرای بهمن به نشانی، میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تفلن 55051386 تماس بگیرند.

 

 

"جادوی پاهای من" صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک روی صحنه می‌رود

 "جادوی پاهای من" نوشته زهرا شایان فر و با کارگردانی مشترک زهرا شایان فر و سیاوش قلعه‌وردی که روزهای پایانی هفته در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود، از این پس در مکان این عمارت صبح‌ها میزبان مدارس و مهدکودک‌ها می‌شود. برای این منظور مدیران مدارس می‌توانند با شماره‌های   09307020671 و 09223932892 تماس بگیرند.

البته این نمایش همچنان به اجراهای عادی خود ادامه می‌دهد و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته ساعت 16:30 در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو میزبان خانواده‌ها خواهد بود.

گروه اجرایی نمایش به مناسبت هفته ملی کودک تخفیفی بیست درصدی را برای کودکان و خانواده‌های آن‌ها در نظر گرفته است

مخاطبان می‌توانند با مراجعه به گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو و یا سایت فروش بلیت "جادوی پاهای من" ایران کنسرت بلیت خود را تهیه کنند.

"جادوی پاهای من" داستان دختربچه‌ای با ذهن پرسشگر است که هر مسئله ساده برایش معمایی پیچیده می‌شود. او با همراهی تماشاگران در یک ماجرای پلیسی به حل معما می‌پردازد.

این نمایش کودک و نوجوان تازه‌ترین اثر گروه تئاتر صلح است. شهرام نیک‌کار، فرهاد شکرالله‌‌زاده، منیر چراغی، فاطمه رستمی، سهند آدم‌‌عارف، امیر شیخ‌‌زاده، فرزانه کاظمی، خورشید شایان فر، خرداد شایان فر، حسامدکلانتری، سدنا محبی و آرمان کارخانه، گروه بازیگران این اثر را تشکیل می‌دهند و مهرنوش نرسی به‌عنوان مشاور روانشناسی کودک گروه را همراهی می‌کند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به زهرا شایان فر؛ طراح صحنه و آکسسوآر و همچنین طراح لباس و عروسک، فاطمه حسین خانی؛ طراح پوستیژ، بهرام شادانفر؛ طراح پوستر و بروشور ، حیدر هدایتی؛ ساخت تیزر، سیاوش قلعه وردی؛ انتخاب موسیقی، افکت و میکس، حسام کلانتری؛ ویدیو آرت، مینا صفار؛ روابط عمومی، تبلیغات؛ روشنک کریمی و روژین ستاری، امیر شیخ‌‌زاده ؛ دستیار کارگردان ، آرمان کارخانه؛ مدیر صحنه ، سدنا محبی و شهرزاد کلانتری؛ منشی صحنه و محبوبه فرج‌الهی؛ عکاس اشاره کرد.