به گزارش هنرآنلاین، نمایشنامه "عشق لرزه" اثری از نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس و فیلسوف فرانسوی اریک امانوئل اشمیت است که توسط شهلا حائری ترجمه و به کارگردانی شیوا خسرومهر شنبه 14 مهر ماه، ساعت 20 خوانش می‌شود.

در این اثر کسری ذوالفقاری، شیوا خسرومهر، ماندانا عصری، گلشید بحرانی و عسل لباسچی به ایفای نقش پرداخته و سایر عوامل عبارتند از: مشاور کارگردان مصطفی موسوی منش، توضیح صحنه خوان کتایون سیف الهی، دستیار کارگردان امید شکرانه و علیرضا حمداللهی، موسیقی حسین عطری، نور مصطفی اسفندیاری، عکس نیلوفر رازمند، تبلیغات رسانه ای رضا فیروز جایی، هماهنگی مصطفی گلی و مجری طرح آموزشگاه نیان.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com مراجعه کنند.

لازم به ذکر است خانه نمایش مهرگان در خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول واقع است.

 

نمایش "گروفالو" در ارسباران به روی صحنه می‌رود

نمایش "گروفالو" نوشته بهرام جلالی با کارگردانی آرش شریف زاده 15 آبان ماه ساعت 10 صبح در فرهنگ سرای ارسباران به روی صحنه می‌رود .   

نمایش "گروفالو" به تخیل کودکان از سوی والدین و مربیان می‌پردازد و داستانی اروپایی برای کودکان، برگرفته از از جولیا دونالدسون با نگارش بهرام جلالی‌پور است. این نمایش با داستانی قدیمی از کشور چین درباره بچه موشی است که پدر و مادرش از دست تنبلی او خسته شدند و برای پیدا کردن گردو او را به جنگل می‌فرستند. در راه روح پدربزرگ به کمک بچه موش می‌آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد.

بازیگران این نمایش بهاره میرزاپور، احمدخیرآبادی، سامان فرشیدنیا، آرش شریف‌زاده و نگار تقوی‌راد هستند.

تلفن گویای 20-22872818 داخلی 119 برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.