به گزارش هنرآنلاین، "به آسمان خوب نگاه کن" عنوان نمایشی به نویسندگی محمود فرهنگ و کارگردانی شهاب راحله است که از روز دوشنبه نهم مهر ماه در قالب ویژه برنامه "تئاتر صاحبدلان" در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.

این نمایش داستان زندگی انسان از بدو تولد تا مرگ و رستگاری را روایت می‌کند که در طول مسیر با کش‌مکش‌های دو فرشته‌ خیر و شر دست و پنجه نرم می‌کند.

در این نمایش که تا روز جمعه بیستم مهر ماه به اجرای خود ادامه می‌ دهد؛ مهراد نوروزی طهرانی، سامان توحیدی و سجاد کشاورزیان به عنوان بازیگر حضور دارند. این در حالی است علی غلامی دستیار کارگردان، عرفان عشوریون موسیقی، علی علیایی نژاد طراح حرکت، فریان قربانی پوستر و بروشور، مرصاد شیخی مدیرصحنه، وحید عسس طراح لباس، ملیحه ولایتی منشی صحنه، مبینا بیات عکس و مرضیه صادقی روابط عمومی گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

نمایش"به آسمان خوب نگاه کن" به کارگردانی شهاب راحله هر روز ساعت 18، با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

 

تعطیلی نمایش‌های تئاتر شهر به مناسبت سالروز شهادت امام زین العابدین(ع)

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر  پنجشنبه دوازدهم مهر ماه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) اجرایی ندارند.

هم اکنون نمایش‌های"مرگ و پنگوئن" به کارگردانی پیام دهکردی در تالار چهارسو، "سیم و سرمه" به کارگردانی روزبه حسینی در تالار سایه، "عنداز مطالبه" به کارگردانی سامان خلیلیان در تالار قشقایی و "به آسمان خوب نگاه کن" به کارگردانی شهاب راحله در پلاتو اجرا میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.

 

اختتامیه سومین دوره سوگواره ملی"آیین مقتل خوانی" در ارسباران

اختتامیه سومین دوره سوگواره ملی "آیین مقتل خوانی" با حضور هنرمندان، نویسندگان، شاعران پنج‌شنبه 12مهر برابر با 24 محرم در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این مراسم با حضور داوران حجت الاسلام حاج حسین فتحی، استاد ابوالفضل زرویی نصرآباد، سید محمد سادات اخوی، امیرسیاوش مرزبان و حامد جواد زاده، 8 شرکت‌کننده منتخب در مرحله نیمه نهایی برای ورود به مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند.

رونمایی از نماهنگ عاشورایی همسفر بخش دیگر این مراسم است.

تاکنون دو دوره مسابقه ملی "مقتل‌خوانی" با هدف ارتقای انگیزه متن‌خوانی و کتاب‌خوانی در حوزه مذهبی و آئینی و کاهش انحراف در انتقال پیام‌های واقعی به نسل جدید در هر دوره با 12 برگزیده در ارسباران برگزار شده است.

تلفن گویای 20-22872818 داخلی (119) برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.