به گزارش هنرآنلاین، نمایش "جنگ تمام شد" به نویسندگی و کارگردانی آرش اشاداد از 4 مهرماه هر شب ساعت 19:15 در این مجموعه به روی صحنه خواهد رفت.

این اثر که تولیدی از گروه تئاتر بندار است، داستان طراحی شورش چهار سیاه‌پوست در آفریقا علیه احاطه سفیدپوستان در آن منطقه است. گفتنی است در این نمایش از اشعار احمد شاملو استفاده شده است.

بازیگران "جنگ تمام شد" علی جهانجو نیا، محمدرضا محمودی، امید اولیایی، امین جوادی، میلاد محمدی پور، محمدامین پازوکی و زینب فرحزادی بوده و الهه غفوری، نگین صدر، پارمیدا زارعی، بهار صبوریان، مهرانا عیسی پور، پانیذ جعفری و رها امامی در گروه همسرایان این نمایش هستند

از دیگر عوامل نمایش باید به محدثه نویانی (دستیار کارگردان)، محمد تندرو، مینا جابری و زینب فرحزادی (موسیقی)، آرش اشاداد و شراره عمری (طراح لباس)، فاطمه ولی پور (طراح پوستر)، گروه پژواک (روابط عمومی)، علیرضا یوسفی (عکاس)، محمدامین پازوکی (طراح حرکت)، عبدالرزاق شیخ‌الاسلامی (ساخت دکور)، صبا صاحبی (منشی صحنه)، آزاده اسانلو (طراح گریم) و محسن اقبال (مدیر صحنه) اشاره کرد.

شایان ذکر است بلیت‌های سه روز نخست نمایش "جنگ تمام شد" دارای تخفیف 30 درصدی است.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به وب‌سایت Tik8.com برای خرید اینترنتی و نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک 544 جهت خرید حضوری مراجعه کرده و یا با شماره 02166968443 تماس حاصل کنند.

فالش

 

استقبال مخاطبان از نمایش "فالش خوانی در چهارراه فخرآباد"

 با استقبال قابل توجه مخاطبان، تمام بلیت‌های نمایش "فالش خوانی در چهارراه فخرآباد" تا ۱۰ مهر به فروش رسید.

نمایش "فالش خوانی در چهارراه فخرآباد" نوشته و کاری از هادی احمدی که از روز گذشته اجرای عمومی خود را در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز کرد، با استقبال قابل توجه مخاطبان روبرو شد.

تمام بلیت‌های نمایش "فالش خوانی در چهارراه فخرآباد" تا ۱۰ مهر به فروش رسید.

نمایش "فالش خوانی در چهارراه فخرآباد" تا ۱۳ مهر هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.

از بازیگران حاضر در این نمایش می‌توان به نیلوفر وهاب‌زاده‌گان، میلاد بانگی، ملینا تیموری و هادی احمدی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: یک حادثه در چهارراه فخرآباد که بوی انتقام می‌دهد... شادی دختری‌ بیست و سه ساله پس از ماجرای تلخ جدایی پدر و مادرش روزهای سختی را سپری می‌کند و به فاصله‌ی زمانی کوتاهی مادرش را از دست می‌دهد. او یک زن را عامل اصلی تمام این اتفاق‌ها می‌داند و همین موضوع زمینه‌ساز انگیزه‌ای برای انتقام می‌شود. یک روز زمستانی، انتقام با اسید، حوالی چهارراه فخرآباد..

کلاغ1

"دهانی پر از کلاغ" با حضور هنرمندان افتتاح شد

آیین افتتاح نمایش "با دهانی پر از کلاغ" به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی کامبیز جهانگیری بابادی یکشنبه دوم مهرماه ۱۳۹7 با حضور جمعی از هنرمندان، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان به هنر تئاتر و سینما در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

نمایش "با دهانی پر از کلاغ" داستان دو برادری را روایت می‌کند که پس از هفده سال در مکان نامشخصی با یکدیگر دیدار می‌کنند و خاطراتشان را از دوران کودکی تا جوانی‌شان که در زمان جنگ و پس‌ازآن گذشته است مرور می‌کنند. آن‌ها بااینکه فاصله سنی کمی از هم داند اما در خانواده بسیار مورد تبعیض قرارگرفته‌اند و این موضوع برادر کوچک‌تر را دچار کینه و عقده کرده است که همین مسئله باعث به وجود آمدن اتفاقاتی عجیب و غیرقابل‌پیش‌بینی می‌شود.

در این نمایش که بر مبنای رئالیسم جادویی شکل‌گرفته، حسان بیرامی، محمدرضا گرامی‌نژاد، پریسا سیاوشی، هلنا محمدی بازی می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مهدی مرادی دستیار کارگردان، منیژه صادقی منشی صحنه، کامبیز جهانگیری بابادی و مهدیه سادات شاهمرادی طراح و سازنده دکور، معصومه پرورشی طراح لباس و گریم، امیرصالح نجاری انتخاب موسیقی، مسعود غلامیان طراح پوستر و بروشور، حامد اسدی عکاس و مهدیه سادات شاهمرادی مدیر روابط عمومی، اشاره کرد.

نمایشنامه "با دهانی پر از کلاغ" تاکنون چندین بار توسط کارگردان مختلفی به روی صحنه است اما این بار با نگاهی تازه و تحلیلگر و همچنین با تکیه‌بر بازیگرانی جوان و خوش‌ذوق توسط کامبیز جهانگیری بابادی به روی صحنه می‌رود. جهانگیری فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه سوره است و پیش‌ازاین چندین  نمایش در فرهنگسراهای تهران  به روی صحنه برده است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این اثر می‌تواند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا به شکل حضوری از گیشه مجموعه پردیس تئاتر تهران بلیت نمایش را تهیه کنند.

نمایش "با دهانی پر از کلاغ" از دوم تا دوازدهم مهرماه 97 (به‌جز شنبه‌ها) ساعت 18 به مدت‌زمان60 دقیقه در سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود.

نشانی پردیس تئاتر تهران بزرگراه امام علی، اتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی، جنب فرهنگسرای خاوران است.

 

پخش نمایش رادیویی "دیوارها هم حرکت می‌کنند" از رادیو نمایش

پنجم مهرماه، نمایش رادیویی "دیوارها هم حرکت می‌کنند " از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش را هادی مشهدی نوشته و داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که از اشتباهات گذشته خود درس می‌گیرند.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون بهرام ابراهیمی، ناهید مسلمی، سعیده فرضی، نگین خواجه نصیر و افسانه محمدی  به ایفای نقش می‌پردازند  .

" دیوارها هم حرکت می کنند " به کارگردانی جواد پیشگر، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکتوری محمدرضا قبادی فر، پنجم مهرماه، ساعت 9 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.