به گزارش هنرآنلاین، امیرحسین فتحی در نقش آنجلراس، دلوین ذبیحی در نقش کودکی کوزت، سحر ستوده و باران احصایی در نقش بزرگسالی کوزت و حنانه آجرلو در نقش کودکی اپونین، پریسا دلفانی و شقایق کفیلی در نقش بزرگسالی اپونین به همراه محمد شاکری و پارسا طلایی در نقش گاوروش در پروژه "بینوایان" حضور دارند.

پیش از این بازیگرانی همچون نوید محمدزاده، پارسا پیروزفر، سحر دولت شاهی، هوتن شکیبا، پریناز ایزدیار , اشکان خطیبی به این پروژه پیوستند.

موزیکال "بینوایان" به کارگردانى حسین پارسایى و رهبرى بردیا کیارس از ٢٠ آبان ماه در تهران_ رویال هال به روى صحنه میرود.

محمد صادق رنجکشان به عنوان سرمایه گذار و مجرى طرح، میثم احمدى و محمد قدس تهیه کنندگان، این پروژه را همراهى خواهند کرد.

نمایش "گوریل" بر صحنه عمارت نوفل لوشاتو 

 

گوریل

 

نمایش "گوریل" نوشته و کار مهدی رضایی از هشتم مهرماه در عمارت نوفل لوشاتو اجراهای خود را آغاز خواهد کرد.

همزمان با رونمایی از پوستر این نمایش، پیش فروش اینترنتی بلیت اثر مذکور در سایت تیوال آغاز شده است. متنِ این نمایش برداشتی آزاد است، از نمایشنامه "گوریل پشمالو" اثر یوجین اونیل که مهدی رضایی، در این اجرا با خوانش اقتباسی مدرن و نگاهی متفاوت (در فرم و محتوا) به این اثر دراماتیک شاخص جهان، آن را نگاشته و به نمایش در خواهد آورد. ماهیتِ اعتراض به سرمایه‌داری و بی‌عدالتیِ اقتصادی، تنها وجه درونی کاملاً مشترک این اثر نمایشی با نمایشنامه "گوریل پشمالوی" یوجین اونیل است. شایان ذکر است، این اثرنمایشی، حاصلِ کارِ کارگاهی در کنار پژوهش و پرورش در "کارگاه اشتراک" به سرپرستیِ مهدی رضایی بوده و وی پیش از این نیز، نمایش‌های "شب بیست‌ و یکم"، "گُمستان"، "فریدون"، "بی‌مرگی"، "انواع مرغابی" و "تیمون آتنی" را به اجرا درآورده است.

در این نمایش بازیگرانی چون: ماکان محمودی، آتنا تندرو، مهران عشریه، رامین رستمی مهرآ، رضا سلیمی، علی هادی پسیان، شایان صادقپور، محمد میرعلی و عماد زارعی ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از گروه طراحی (ایده، صحنه و لباس): مهدی رضایی، آتنا تندرو و ماکان محمودی؛ دستیاران کارگردان: ساره ارجمند و ندا کاوندی؛ طراح موسیقی و صدا: مانی منادی‌زاده؛ طراح نور: مهدی رضایی؛ طراح گرافیک: داریوش اللهیاری؛ طراح گریم: اشکان عسکری؛ مجریان گریم: نیما عبدی، محمد محمودزاده و فاطمه هاشمی؛ مدیران اجرایی: حمیدرضا عیوضی و مهدی مدق؛ مدیر صحنه: سعید جهانی؛ منشی صحنه: ساره ارجمند؛ دستیار لباس: خورشید شیخوند؛ دستیار صحنه: محمدعلی فرازی؛ ساخت دکور: سعید غفاری و کیکاووس شکوهی؛ گروه تیزر و استاپ‌موشن: مهران عشریه و ندا کاوندی؛ عکاسان: امیررضا هرمزی و حسین رضوانی؛ مدیر روابط عمومی: ندا کاوندی؛  امور هماهنگی: فرانک شریفیان و سارا جدید که با گروه همکاری می‌کنند.

پیش‌فروش بلیت اجرای "گوریل" از شنبه 31 شهریورماه در سایت تیوال آغاز می‌شود. این نمایش تا 27 مهرماه هرروز، به غیر از شنبه‌ها، از ساعت 19:45 به مدت هفتاد دقیقه در سالن شمارۀ دو عمارت نوفل‌لوشاتو به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، نرسیده به ولیعصر، بعد از چهارراه رازی، کوچۀ زیبا، عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

 

"اگر برادرم نیامد" را از رادیو نمایش بشنوید

یک شنبه‌ اول مهرماه شنونده نمایش رادیویی "اگر برادرم نیامد" به کارگردانی ایوب آقاخانی از رادیو نمایش باشید.

این سریال رادیویی ماجرای یک خانواده خرمشهری را روایت می‌کند و سهیلا خدادادی نویسنده آن است.

مهین نثری، احمد گنجی، علی اصغر دریایی، علی میلانی، نازنین مهیمنی، ماندانا اصلانی، ماندانا محسنی و تعداد دیگری از هنرمندان در این سریال رادیویی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"اگر برادرم نیامد" به تهیه کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت محمدرضا قبادی فر یک‌شنبه ساعت 18:45 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

مثل من مثل تو

"مثل من، مثل تو" تا ۲۳ مهرماه در خانه هنرمندان

نمایش "مثل من، مثل تو" به نویسندگی, کارگردانی و بازیگری یلدا قشقایی از ۱ تا ۲۳ مهرماه ساعت ۱۹:۱۵ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی تلفیقی از نمایش و مستند بوده است و بخش نمایشی آن برنده دیپلم افتخار بازیگری از جشنواره تک در سال ۱۳۸۷ و بخش مستند آن, برنده بهترین فیلم از جشنوارا بلک برلین شده است.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به نویسنده و کارگردان بخش مستند: یلدا قشقایی، تصویر برداران بخش مستند: بایرام فضلی و محمد سلیمی، صدابردار بخش مستند: مهرداد دادگری، دستیارکارگردان: بهزاداطاعتی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: صادق سیادت، عکاس: مبینا ستوده نیا، گرافیک: امیرحسین جعفری، منشی صحنه: مهسا کوچک و مدیر صحنه: نیکی نیکخواه اشاره کرد.