به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش "دهانی پر از کلاغ" به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی کامبیز جهانگیری از روز یکشنبه 1 مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

این نمایش مبتنی بر تقاضای کارگردان و با توجه به محتوای متناسب با روزهای دفاع مقدس به مدت 12 روز در سالن استاد محمد روی صحنه خواهد بود.

در خلاصه داستان این اثر نمایش آمده است: دو برادر پس از هفده سال در مکان نامشخصی با یکدیگر دیدار می‌کنند و خاطراتشان را از دوران کودکی، نوجوانی تا جوانی‌شان که در جنگ گذشت را مرور می‌کنند. آن‌ها با اینکه دوقلو هستند در خانواده بسیار مورد تبعیض قرار گرفته‌اند و این موضوع برادر کوچکتر را دچار کینه و عقده کرده است که مسئله منجر به ....

بازیگران نمایش "دهانی پر از کلاغ" احسان بیرامی، محمدرضا گرامی‌نژاد، پریسا سیاوشی و هلنا محمدی هستند.

همچنین طراحی صحنه این نمایش را مهدیه شاه مرادی برعهده دارد، معصومه پرورشی طراح لباس و گریم "دهانی پر از کلاغ" است و انتخاب موسیقی آن را امیرصالح نجاری انجام داده است.

نمایش "دهانی پر از کلاغ" به نویسندگی "جمشید خانیان" و کارگردانی "کامبیز جهانگیری" از روز یکشنبه 1 مهرماه در ساعت 18 و در سالن استادمحمد پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.