به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر،  همزمان با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) نمایش مناسبتی "نقل عشق" به نویسندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان در قالب ویژه برنامه "تئاتر صاحبدلان" در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت.

در این اثر نمایشی که تا روز جمعه ششم مهرماه روی صحنه می رود کامران مبشری، زهره کدخدازاده، ساجد قدوسیان به عنوان بازیگر حضور دارند. این در حالی است که عقیل تقی زاده مشاور پروژه، بهروز شیری، همایون کامی و سولماز حسینی گروه موسیقی، احمدرضا موسوی مدیر صحنه و رضا عزیز زاده بوشهری دستیار کارگردان عوامل اجرایی نمایش را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه نمایش "نقل عشق" آمده است: "ابن ملجم مرادی در مسجد کوفه خوابیده است تا امام علی برای نماز بیایند... در تخیلاتش شمیشرش را می‌بیند که وی را از قصد جان مولا منع کند و از طرفی رویای قطامه که وی را رها نمی‌کند و ... "

همزمان با اجرای این اثر نمایشی، مجالس تعزیه خوانی نیز از ساعت 18:30 در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان شهروندان خواهد بود.

تعطیلی تالارهای نمایشی تئاتر شهر به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر از روز سه شنبه 27 تا روز جمعه 30  شهریور ماه به دلیل فرا رسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی اجرایی ندارند.

براساس این گزارش نمایش‌های "نقل عشق" به کارگردانی ساجد قدوسیان و "عند از مطالبه" به کارگردانی سامان خلیلیان در تالار قشقایی روز یکشنبه اول مهر ماه با توجه به همزمانی اذان مغرب و عشا اجرا ندارند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.