به گزارش هنرآنلاین، نمایش "او" به کارگردانی آرش دادگر روزهای 18، 19 و 20 شهریور ویژه دانشجویان علاقمند به تئاتر روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی امروز یکشنبه 18 شهریور با تخفیف 50 درصدی و روزهای دوشنبه و سه شنبه 19 و 20 شهریور نیز با تخفیف 30 درصدی در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

دانشجویان علاقمند می‌توانند از طریق سایت فروش تیوال یا حضور در گیشه تماشاخانه ایرانشهر از این تخفیف در خرید بلیت بهره‌مند شوند.

نمایش "او" که نوشته مهدی تاج الدین است با کارگردانی آرش دادگر در 2 نوبت 19 و 21 به صحنه می‌رود.

 

تهوع براى اولین بار به روى صحنه مى‌رود

نمایش "تهوع" با اقتباس از رمان تهوع نوشته ژان پل سارتر وکارگردانی مریم برزگر در پردیس تئاتر شهرزاد به روى صحنه مى‌رود.

نمایش "تهوع" به کارگردانی مریم برزگر و تهیه‌کنندگى همایون حیدرزاده از ١ الى ٣٠ مهرماه هر شب ساعت ٢٠ در پردیس تئاتر شهرزاد به روى صحنه مى‌رود.

شکیب شجره، بنیامین پیروانى، همایون حیدرزاده و ویدا قراگوزلو از جمله بازیگران این نمایش هستند.

خلاصه نمایش: تهوع داستان زندگی مردی تنها و منزوی به نام آنتوان روکانتین است که در انزوای خود به پرسشهای بنیادی در خصوص هستی شناسی بر می‌خورد و در این امر در برخورد با آدمیان و اشیاء و محیط اطرافش دچار حالت تهوع می‌شود...

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: على کوزه گر طراح نور، سینا آقایانى طراح صحنه، امید دولتخواه طراح صدا،  امیر رجبى طراح پوستر، مریم اصلانى عکاس، مریم شریعتى مدیر تبلیغات و گروه هنرى پژواک ساخت تیزر، روابط عمومى و تبلیغات.

علاقه‌مندان براى خرید بلیت مى‎توانند به سایت تیکت مراجعه کرده و یا با شماره رزرو ٠٩٣٥٥٦٢٩٨٢٢ تماس بگیرند.

 

تراژدی برای ایران زمین در تالار حافظ

نمایش "سی و سه" عنوان نمایشی است که با کارگردانی علیرضا مهران از اول مهر در تالار حافظ اجرای عمومی خود را آغاز می کند. این نمایش یک کمدی تراژدی است که خمیر مایه‌ای تاریخی و خیالی دارد.

نمایش "سی و سه" قصه دربار شاهی است که گرفتار نیروهای مرموز و پیدا و پنهانی شده که قصد دارند امپراطوریش را رو به نابودی و سقوط ببرند. در این میان چند تن ازبزرگان دربار متوجه حضور و نفوذ این نیروهای متخاصم می‌شوند. درگیری 2 جناح درباری در نهایت باعث مرگ ملکه و وفاداران به شاه و ۷۵ هزار ایرانی می شود و در نهایت یک تراژدی بزرگ برای ایران زمین رقم می‌خورد.

در نمایش "سی و سه" کامبیز امینی، یزدان فتوحی، پرستو علیزاده، مهرناز افلاکیان، فرنوش نیک اندیش و احمد داودی به همراه تعدادی از هنرجویان و فارغ‌التحصیلان تئاتر به ایفای نقش می‌پردازند.

عباس عبدالله زاده نویسنده، احسان باقری مجری طرح، علیرضا مهران طراح صحنه، باران سیبی طراح لباس، مسعود عجمی مشاور کارگردان، مسعود عربی گریم، حسن محمدی مدیر تولید و علیرضا علی نژاد سرمایه‌گذار از دیگر عوامل نمایش "سی و سه" هستند.