به گزارش هنرآنلاین، بردیا کیارس رهبری ارکستر موزیکال "بینوایان" به کارگردانی حسین پارسایی را بر عهده خواهد داشت.

قطعات آوازی "بینوایان" براساس رمان ویکتور هوگو شاعر و نمایش‌نامه‌نویس فرانسوی و آهنگسازی کلود میشل شوئنبرگ و ترانه‌سرایی آلن بوبلیل و جین– مارک ناتل به فارسی برگردان شده است.

بردیا کیارس از نوازندگان چیره دست ویولن، رهبر سابق ارکستر ملی، رهبر میهمان و آسیستان علی رهبری رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران، رهبر ارکستر مجلسی تهران و کنسرت مایستر ارکستر سمفونیک تهران را در کارنامه خود دارد.

کیارس بعد از موزیکال "الیور تویست" دومین تجربه همکاری خود با حسین پارسایی در مقام کارگردان را در موزیکال "بینوایان" به نمایش می‌گذارد.

موزیکال "بینوایان" از 20 آبان ماه در تالار تازه تاسیس تهران- رویال هال به صحنه می‌رود.

 

"تو کجا بودی وقتی اوفلیا خودشو کُشت؟" در عمارت نوفل لوشاتو

نمایش "تو کجا بودی وقتی اوفلیا خودشو کشت؟" به نویسندگی و کارگردانی مینا میرزاآقا از نهم تا نوزدهم شهریورماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

این نمایش اقتباسی از داستان کوتاه "گودال" نوشته "آلیس مونرو"، نویسنده کانادایی است که توسط مینا میرزاآقا در قالب نمایشنامه نوشته و کارگردانی شده و اجراهای خود را از روز نهم شهریورماه در عمارت نوفل لوشاتو آغاز خواهد کرد. این نمایش مانند دیگر داستان‌های مونرو، به چالش‌های ذهنی زنی می‌پردازد که با اتفاقات گذشته‌اش درگیر شده است.

محمدصادق ملک، نسیم عرفانی و پریسا محمدی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. وانیا خطیبی‌زاده و تیبا فتحی نیز بازیگران کودکی هستند که یک‌شب درمیان، نقش کاراکتری را بازی می‌کنند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: باربد طولابی (مجری طرح)، محمد ابهری و مارسل داوودی(دستیاران کارگردان)، مهشید جوادی (طراح صحنه)، زهرا بهرامی (دوخت لباس)، محمود صادقی (ساخت دکور)، مسعود لطفی (مدیر صحنه)، سپیده امیری و سروش رازی (گریم)، مصطفی اسفندیاری (طراح نور)، فاطمه رضایی (دستیار نور)،‌ داتیس اسکندری(طراح صدا)، بهناز میررضا (دستیار صدا)، هومن ملکی(تیزر)، مسعود حمزه‌ای (انیمیشن)، رژین دلفان (عکاس)، صوفیا نصرالهی(مشاور رسانه‌ای)، تهران تماشا (مجری تبلیغات) و امین یاوری(طراح گرافیک).

"تو کجا بودی وقتی اوفلیا خودشو کشت؟" به دلیل فرا رسیدن دهه محرم اجراهای محدودی خواهد داشت.

گفتنی است این نمایش هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت 19:30 در عمارت نوفل لوشاتو به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از تقاطع خیابان رازی،کوچه زیبا، پلاک ۱ اجرا می‌شود. علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند از طریق سایت تیوال یا مراجعه حضوری به تماشاخانه، نسبت به رزرو و خرید بلیت اقدام بکنند.

 

تماشاخانه پالیز میزبان" فیل در تاریکی" شد

"فیل در تاریکی" جدیدترین اثرمهرداد مصطفوی در مقام کارگردان اجرای عمومی خود را در تماشاخانه پالیز آغاز کرد.

این نمایش سومین تجربه کارگردانی مهرداد  مصطفوی است که پیش از این نمایش‌های "باغ وحش شیشه‌ای" و "خروج اضطراری" را روی صحنه برده بود. این نمایش همه روزه ساعت 19 به مدت 70 دقیقه با بهای بلیت 30 هزار تومان به روی صحنه می‌رود و بنا به اعلام گروه اجرایی، تماشاگرانی که در سه روز آینده تا نهم شهریور از این نمایش دیدار کنند از تخفیف ویژه 20 درصدی بهره‌مند خواهند شد.

عواملی که در تولید نمایش "فیل در تاریکی" مشارکت داشته‌اند عبارتند از: نویسنده: محمد زارعی، تهیه کننده: مهرنوش حسن پور، بازیگران (به ترتیب حروف الفبا): آیدین بهارى، پویا پورامین، امیر جنانى، آوا شریفى، ابراهیم عزیزى، پرهام یدالهى، مشاور و دستیار کارگردان: محمد برارى، گروه کارگردانى: کامیار دریاکنارى، سمانه کاوندى و افشین رهگذر، دستیار صحنه: شیرین طیبى، طراح صحنه: امید اکبرى، طراح لباس: نسرین خرمى، طراح نور: على کوزه گر، طراح گرافیک و ساخت تیزر: محمدصادق زرجویان، انتخاب موسیقى: پویا پورامین و عکاس: گلدیس نمازیان.

"فیل در تاریکی" همه روزه تا 26 شهریور ماه سال‌جاری روی صحنه است و علاقه‌مندان تماشای این نمایش می‌توانند با مراجعه به سایت فروش بلیت تیوال و استفاده از لینک : https://www.tiwall.com/store/fildartariki و یا مراجعه حضوری به گیشه فروش بلیت و همچنین تماس تلفنی با شماره 09337200174 نسبت به تهیه بلیت نمایش اقدام کنند. تماشاخانه پالیز در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ قرار دارد.