به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره استان تهران، 13 گروه نمایشی طی روزهای 6 الی 10 شهریور ماه 97 آثار خود را در پردیس تئاتر تهران برای رقابت در بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران به داوری فرهاد اصلانی، کورش نریمانی و ژاله صامتی به روی صحنه می‌برند.

فهرست اجراهای جشنواره تئاتر استان تهران به این شرح است:

6 شهریور: "خانواده دوست داشتنی من" به نویسندگی و کارگردانی محمد رفیعی در سالن جمشید مشایخی، "بیمار" به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی در سالن محمود استاد محمد، "مرگ یزدگرد" به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی کورش ولیدی در سالن داود رشیدی، "آنکه گفت آری آنکه گفت نه" به نویسندگی برتولت برشت و کارگردانی هومن رهنمون در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران 

7شهریور: "یوسف یوزف جوزپه" به نویسندگی علی مرتضوی و کارگردانی کیانوش احمدی در سالن جمشید مشایخی، "یک خانواده محترم" به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی عادل عزیزنژاد در سالن محمود استاد محمد، "یک شب در ایستگاه قطار" به نویسندگی و کارگردانی سعید تاجیک در سالن داود رشیدی

8شهریور: "سعادت لرزان مردمان تیره روز" به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی مجید قربانی در سالن جمشید مشایخی، "آقا و خانم ارغوان" به نویسندگی و کارگردانی پیمان دانشمند در سالن محمود استاد محمد، "همسفران همیشه هپی" به نویسندگی و کارگردانی علی خودسیانی در سالن داود رشیدی

9شهریور: "مچ گیری" به نویسندگی رحمت امینی و کارگردانی علیرضا امینی در سالن جمشید مشایخی، "شیش تاییا" به نویسندگی و کارگردانی خشایارپیرعلمی در سالن محمود استاد محمد، و " غده" به نویسندگی فربد عقیده مند و کارگردانی رضا همتی در سالن داود رشیدی

گفتنی است در پایان اجراهای هر روز جلسات نقد و بررسی نمایش ها با حضور میلاد نیک آبادی و حبیب دانش برگزار می‌شود.

اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران شنبه 10 شهریور ماه ساعت 17:30 در سالن اصلی مجموعه پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

 

بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی به پردیس تئاتر تهران می‌آید

بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران از فردا سه شنبه 6 شهریورماه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با همکاری و مشارکت پردیس تئاتر تهران برگزار خواهد شد.

بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با همکاری و مشارکت پردیس تئاتر تهران از ۶ تا ۱۰ شهریورماه برگزار خواهد شد.

فرهاد اصلانی، ژاله صامتی و کورش نریمانی داوری این دوره از جشنواره را به عهده دارند. در این جشنواره بزرگداشت حسین محب اهری به پاس نیم قرن فعایت وی در عرصه هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.

در راستای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، هنری در استان تهران و تشویق و حمایت از تماشاگران نقاط مختلف شهر، پردیس تئاتر تهران پذیرای این رویداد است.

این جشنواره با حضور گروه‌های برگزیده ۱۵ شهرستان استان تهران در سال ۹۷ در چهار بخش مسابقه صحنه‌ای، مدرسه تئاتر، بخش ویژه، بخش مسابقه عکاسی از نیمه اول شهریور ماه سال جاری در سالن‌های مجموعه پردیس تئاتر تهران برگزار خواهد شد.