به گزارش هنرآنلاین، نمایش "گولاگ" به کارگردانی سجاد تابش از 15 شهریور در سالن شماره یک تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود.

"گولاگ" نمایشی است که بر اساس نمایشنامه "کالیگولا" اثر آلبر کامو شکل گرفته است و سجاد تابش علاوه بر کارگردانی، نگارش این اثر را هم بر عهده دارد.

"گولاگ" در حال حاضر تمرین‌های خود را برای اجرا در سالن شماره یک تماشاخانه پالیز، پشت سر می‌گذارد.

بازیگران این اثر نمایشی که قرار است از 15 شهریور روی صحنه برود، به زودی معرفی می‌شوند.

 

برنامه "۰۰۹۸" در پردیس تئاتر تهران کلید خورد

شبکه آموزش سیما با همکاری پردیس تئاتر تهران برنامه "۰۰۹۸" موضوعاتی چون آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی، تعلیم و تربیت فرزندان و ... تولید می‌کند.

برنامه "۰۰۹۸" کوششی است در راستای آموزش غیر مستقیم مهارت‌های زندگی و چگونگی انتخاب سبک زندگی خانواده که اولین هدف محتوایی و اجرایی آن ارتباط موثر در خانواده است. این برنامه در راستای تکریم خانواده و همکاری با سایر نهادهای فرهنگی با همکاری پردیس تئاتر تهران تولید می‌شود.

در برنامه "۰۰۹۸" سعی شده است از نگرش تک بعدی پرهیز و به ابعاد اجتماعی و جامعه شناسی پرداخته شود و موضوعاتی پیرامون مهارت‌های زندگی، تعلیم و تربیت فرزندان و شیوه‌های مختلف زندگی از جمله سوژه‌های برنامه هستند.

اتاق فکر این برنامه با حضور حسین ساری مدیر شبکه، شهرام کجوری مدیرگروه مهارت‌های تخصصی و عمومی و محسن زارعیان تهیه کننده و تنی چند از کارشناسان تشکیل شده است.

برنامه "۰۰۹۸" در گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی و به تهیه‌کنندگی محسن زارعیان در ۲۶ قسمت ۱۰۰ دقیقه‌ای به زودی از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رود. علاقمندان جهت شرکت حضوری در این برنامه عدد 1 را به شماره 3000798 ارسال کنند.

 

اجرای نمایش "چراغ آخر" در تماشاخانه همای سعادت

نمایش "چراغ آخر" به نویسندگی شاهین کهن و کارگردانی ثمر امین پور از 27مرداد تا دوازدهم شهریور در تماشاخانه همای سعادت به روی صحنه می‌رود. 

این نمایش که پیش‌تر در اولین جشنواره تئاتر شهرزاد با استقبال مخاطبان و داوران روبه‌رو شد با محوریت معضلات اجتماعی اجرا می‌شود.

"چراغ آخر" به زندگی پرمخاطره بچه‌های کار در محیط زندگی‌شان می‌پردازد.

ثمرامین‌ پور بانگاهی ویژه به این نوع مسائل جامعه، هم جنبه آگاهی رسانی، جذابیت بصری و هم اغنای مخاطب تئاتر را در نظر گرفته است.

سیاوش ناظم، وهاب امین الرعایا، نریمان حیدری، ثمرامین پور، مهشاد ابراهیمی، آیدا موسوی و حلما ایمانی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. 

علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت تیوال و یا هرروز ساعت 18در تماشاخانه همای سعادت واقع در آیت اله کاشانی غربی بعداز اتوبان شهید باکری زیر پل باکری جنب بانک پارسیان پلاک 261 مراجعه نموده و یا باشماره 09106694739 تماس حاصل نمایند.

 

آغاز به کار نمایش "فرایند" در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی

نمایش برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی، از روز یک شنبه 29 مردادماه در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار می‌کند.

نمایش "فرایند" به نویسندگی امیر ابراهیم زاده، علی کرسی زر و کارگردانی علی کرسی زر از روز دو شنبه 29 مرداد تا 20 شهریورماه در ساعت 21 در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهد رفت.

بنا بر این گزارش در نمایش "فرایند" سپهر طهرانچی، مریم زارعی، مهرنوش حاجی خانی، بهراد سلاح ورزی، مازیار سیدین، دنیا دائمی، سعید کرمی، و کیمیا کاوند به ایفای نقش می‌پردازند.

خلاصه نمایش این اثر که برگزیده بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی بوده است، اینگونه طرح شده: آقای "کا" کارمند ارشد بانک بعد از ورود خانواده‌ای ناشناس به خانه‌اش تلاش می‌کند با کمک قانون، حقوق خود را به دست بیاورد...

علاوه بر این گفتنی‌ست در این اثر، امیر ابراهیم زاده (دراماتورژ)، پوریا سمندری (مجری طرح)، علی کرسی زر (طراح صحنه و نور)، سپهر سا (طراح صدا و موسیقی)، امیر ابراهیم زاده (طراح لباس)، پادینا کیانی (طراح گریم)، صبا پیریایی (دستیار کارگردان)، رضا چاوشی (طراح پوستر و بروشور)، میلاد فداکار (ساخت تیزر)، رومینا داوری (روابط عمومی و تبلیغات)، رها محمدی (عکاس)، طه رضائیان، تینا جعفری (مدیران صحنه) نیزهمکاری می‌کنند.

علاقمندان برای دیدن نمایش "فرایند" که تا 20 شهریور ماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 21 به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان مراجعه کنند.

 

"راندوو" در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه می‌رود

این اثر دانشگاهی از روز سه شنبه 30 مردادماه در مرکز تئاتر مولوی کار خود را آغاز می‌کند.

نمایش "راندوو" به نویسندگی و کارگردانی وحید منتظری از روز سه شنبه 30 مرداد تا 23 شهریورماه در ساعت 20 در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهد رفت.

بنا بر این گزارش در نمایش "راندوو" آبان حسین آبادى، فاطیما بهارمست، شهاب مهربان و على نورانی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین گفتنی‌ست در این اثر، مصطفى مرادیان (مشاور صحنه)، مرتضى حقیقت بیان (طراح نور)، میثم خاورى (طراح گرافیک)، على ساعدى (طراح و ساخت تیزر)، میلاد مختارى (عکاس)، احمد خانى (مجرى طرح)، مرجان برات (منشى صحنه) و احسان باغبان (دستیار کارگردان) نیز همکاری می‌کنند.

علاقمندان برای دیدن نمایش "راندوو" که تا 23 شهریور ماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 20 به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان مراجعه کنند.