به گزارش هنرآنلاین، هم‌‌زمان با فعال شدن امکان خرید بلیت روزهای جدید نمایش کمدی اجتماعی " آپ آرت مان" از بسته تخفیفی ویژه این نمایش نیز رونمایی شد.

مخاطبین این نمایش در هنگام خرید بلیت از طریق سامانه تیوال از 20 تا 40 درصد تخفیف ویژه بهره‌مند شده و دانشجویان کلیه رشته‌ها و هنرجویان آموزشگاه‌های هنری نیز تا روز پایانی اجرا می‌توانند با استفاده از کد مشخص شده در سایت یا مراجعه حضوری به گیشه از 40% تخفیف استفاده کنند.

 "آپ آرت مان" نمایشی که در ششمین جشنواره تئاترشهر نیز حضوری موفق داشت با نگاهی طنز و کمدی به برخی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه امروز می‌پردازد. نمایشنامه این اثر نوشته سپیده قربانی چندی پیش در مراسم جایزه اکبر رادی به عنوان یکی از متون برگزیده معرفی شده و همچنین در جشنواره تئاترشهر کاندیدای چند جایزه بوده است.

امیر شاه علی کارگردانی این اثر را برعهده داشته و محمدرضا ایمانیان، غزل میرزایی، فائقه شلالوند، سهیل بابایی، مهناز مهدی زاده و امیر شاه علی بازیگران این نمایش هستند که در آن ایفای نقش می‌کنند و همچنین رضا داوودنژاد و سهی بانو ذوالقدر نیز به عنوان صداپیشه با گروه نمایش همکاری می‌کنند.

نمایش کمدی اجتماعی "آپ آرت مان" که از یازدهم مردادماه هر شب ساعت 21 در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود فقط تا پایان مردادماه روی صحنه خواهد بود و به هیچ عنوان امکان تمدید نیز ندارد.

دیگر عوامل عبارتند از: سرپرست گروه و مشاور: مسعود مهرابی، مدیر تولید: هاتف کلاته مجری طرح: محمود پیری، طراح صحنه و نور:  محمد موسوی، طراح گریم: سارا ولی زاده، طراح لباس: سارا مژده، طراح پوستر و بروشور: منصور نصیری، دستیار کارگردان: آیدین صمیمی، مشاور رسانه‌ای و مدیر تبلیغات: محمدرضا ایمانیان، ساخت و گرافیک تیزر: مهدی شهریاری، اجرای گریم: بنفشه امین و عکاس: مهشاد قصابها.

 

اجراهای "یک دقیقه و سیزده ثانیه" در تهران به پایان رسید

اجراهای تهران نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" با نویسندگی مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و کارگردانی شهرام گیل‌آبادی پس از 40 شب اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد، جمعه  (12 مردادماه) به پایان رسید.

"یک دقیقه و سیزده ثانیه" پرفروش‌ترین نمایش تماشاخانه ایرانشهر در سال گذشته بود و در اجرای مجدد خود در پردیس تئاتر شهرزاد نیز باوجود شرایط نامساعد اجتماعی با استقبال خوبی مواجه شد.

اجرای این نمایش با هنرمندی سیما تیرانداز، پانته آ بهرام، مینا دریس و لادن مستوفی به زودی در شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: محمد چرمشیر، بهمن عباسپور، کارگردان: شهرام گیل‌آبادی، مجری طرح: محمد قدس، مدیر هنری و طراح گرافیک: ابراهیم حقیقی، دستیار کارگردان: هانیه جوادی‌منش، مشاور: بهمن عباسپور، طراح صحنه: فریدون محرابی، طراح لباس: ندا مصر، طراح صدا: صادق داوری‌فر، مدیر صحنه: حسین جوادی منش، عکاس: احسان رافتی، طراح تیزر:مهدی گودرزی، مشاور اجتماعی: نجمه گودرزی، نوازنده هنگ درام: سمانه گلکار، دستیار لباس: بیتا نصر، دوخت لباس: زهرا بهرامی، ساخت دکور: حامد ابراهیمیان، رسول گیوه چی، مدیر ارتباطات: امیر پارسائیان مهر، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی نیا و مدیر بین‌الملل: آرزو آزادپور.

 

اجرای نمایش فولکلوریک آذری در تئاتر محراب

نمایش "جادوی کلاه" از ۲۱ مرداد ۹۷ در سالن اصلی تالار محراب روی صحنه می‌رود. کارگردان این نمایش علیرضا دهقانی سرپرست گروه تئاتر خنیا است.

نمایش "جادوی کلاه" به نویسندگی  ماندانا عبقری یک داستان فولکلوریک آذری است و در اجرا شاهد گوشه‌هایی از موزیک و حرکات موزون آذری هستیم که گروه موسیقی زنده در طول نمایش اجرا می‌کنند. 

داستان دلدادگی دو جوان یکی از طبقه مرفه و دیگری چوپانی فقیر که دارایی‌اش کبوترها و گوسفندان و تک بز سفیدش هستند. اما در پایان بخت به این دو جوان روی می‌آورد و نمایش با صحنه شادی‌آور عروسی آنها پایان می‌گیرد. ترکیب حرکات موزون سنتی و فولکلوریک با حرکات مدرن پارکور بخش‌هایی از نمایش است.

 این نمایش از 21 مرداد ماه ساعت 19:30 پذیرای علاقمندان است.