به گزارش هنرآنلاین، "ماهی سیاه کوچولو" نوشته‌ی مهرنوش علیا (براساس داستان صمد بهرنگی) به کارگردانی محمد عاقبتی پس از اجرای موفق خود در تماشاخانه شهرزاد و نیویورک امریکا در تازه‌ترین اجرای خود در تماشاخانه پالیز به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ماهی سیاه کوچولو با مادرش در برکه‌ای کوچک زندگی می‌کند و رویای دریا در سر دارد.

شهرزاد بهشتیان، آوا درویشی، مازیار سیدی، ناز شادمان، پارمیس عقدایی، مانیا علیجانی، مانلی قراخان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حضور رها جهانشاهی مدیر تولید و مجری طرح، سردار سرمست و شهرزاد بهشتیان آهنگساز، رضا بهجت و علی کوزه‌گر طراح نور، اولیویا بونزی و جلیله هیبتان طراح لباس و آکسسوار، محمد عاقبتی و رضا بهجت طراح صحنه، آدرین جیویشکی و رودریک بیراستیکر طراح تصاویر، نگار بهبهانی طراح صدا، آرمینه مقدسی تصویرساز، مجتبی ادیبی طراح گرافیک، نادر مقدم دستیار کارگردان، مسیح کاظم پور مدیر صحنه، مهگامه پروانه و ساینا قادری عکاس و ایلیا شمس مدیر روابط عمومی اشاره کرد.

نمایش "ماهی سیاه کوچولو" از ۲۹ مرداد ساعت ۲۱ به روی صحنه می‌رود.

 

 پوستر کمدی اجتماعی "آپ آرت مان" رونمایی شد

پوستر نمایش کمدی اجتماعی " آپ آرت مان " با طراحی منصور نصیری رونمایی شد.

این اثر نمایشی نوشته سپیده قربانی و با کارگردانی امیر شاه علی از نیمه مردادماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می‌رود.

"آپ آرت مان" نمایشی که در ششمین جشنواره تئاترشهر نیز حضور موفق داشت با نگاهی طنز به برخی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه امروز می‌پردازد. نمایشنامه این اثر چندی پیش در مراسم جایزه اکبر رادی به عنوان یکی از متون برگزیده معرفی شده و همچنین در جشنواره تئاترشهر کاندیدای چند جایزه بوده است.

محمدرضا ایمانیان، غزل میرزایی، فائقه شلالوند، سهیل بابایی، مهناز مهدی زاده و امیر شاه علی از جمله بازیگران این نمایش هستند که در آن ایفای نقش می‌کنند.

کلیه دانشجویان می‌توانند در هنگام خرید بلیت بصورت اینترنتی و با استفاده از کد مشخص شده و یا با مراجعه حضوری به گیشه از 40% تخفیف ویژه بهرمند شوند همچنین برای سایر مخاطبین نیز بسته‌های تخفیفی گوناگونی در نظر گرفته شده است.

نمایش " آپ آرت مان " از یازدهم مردادماه به روی صحنه رفته و فروش اینترنتی بلیت این اثر از طریق سامانه فروش بلیت ادامه دارد.

دیگر عوامل عبارتند از: سرپرست گروه و مشاور: مسعود مهرابی، مدیر تولید: هاتف کلاته مجری طرح: محمود پیری، طراح صحنه و نور:  محمد موسوی، طراح گریم: سارا ولی‌زاده، طراح لباس: سارا مژده، طراح پوستر و بروشور: منصور نصیری، دستیار کارگردان: آیدین صمیمی، مشاور رسانه‌ای و مدیر تبلیغات: محمدرضا ایمانیان، ساخت و گرافیک تیزر: مهدی شهریاری.

 

نمایش "یک شب نیمه تابستان" راهی فستیوال شکسپیر لهستان شد

نمایش "یک شب نیمه تابستان" با بازنویسی باقر سروش و طراحی و کارگردانی مصطفی کوشکی در بیست و دومین فستیوال شکسپیر شهر گدانس لهستان به صحنه می‌رود.

نمایش "رویای یک شب نیمه تابستان" به کارگردانی مصطفی کوشکی پس از ۱۶۳ اجرا در تهران و  موفقیت در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛ راهی بیست و دومین فستیوال تئاتر شکسپیر لهستان شد.

در این نمایش ( به ترتیب ورود به صحنه) آذین نظری، محمد صادق ملک، سجاد باقری، غزل شجاعی، امیرمهدی ژوله، شهروز دل افکار، نازآفرین کاظمی، مصطفی کوشکی، علیرضا کی منش و خاطره حاتمی به ایفای نقش می‌پردازند. 

حسن جودکی نیز به عنوان مجری طرح و مدیرتولید این گروه را همراهی می‌‌کند.

در این نمایش هستی حسینی به عنوان مشاور کارگردان، شیما میرحمیدی طراح لباس، سارا اسکندری طراح گریم، علی کوزه گر طراح، کوشکی را همراهی می کنند.

فستیوال شکسپیر شهر گدانس بهستان در بیست و دومین دوره خود میزبان آثاری از کشورهای آلمان، آرژانتین، چک و ... خواهد بود که از 27 جولای تا 5 آگوست به صحنه می‌روند.

 

"گفت‌وگوی شبانهِ" دورنمات در خانه نمایش 

"گفت‌وگوی شبانه" اثری از فردریک دورنمات و به کارگردانی راحله شمس آبادی و با بازی افشین زعیم و محسن ابوالفتحی که از تاریخ 7 مرداد ماه تا 31 ام مرداد ساعت 18:30 در خانه نمایش به اجرا در خواهد آمد، داستان نویسنده‌ای است اجتماعی_سیاسی که در خانه به انتظار قاتل خود نشسته است. اما با آمدن قاتل اتفاق‌هایی می‌افتد که هیچ‌کس منتظر آن نیست. جذاب بودن این نمایشنامه به دیالوگ‌های عمیق و به رغم ظاهری ساده، داستانی غیر قابل پیش بینی دارد.

این اثر که به بررسی مفاهیم عمیق اجتماعی انسان از قبیل آزادی، اعتقاد، عدالت، آگاهی و ... پرداخته است با دیالوگ‌های منطقی از دو بعد  و دیدگاه مختلف تماشاچی را به تفکری عمیق وا می‌دارد.

این نمایشنامه که در ابندا یک نمایشنامه رادیویی بوده است، با ظرافت و زیرکی کارگردان و بازیگران به شکلی با شکوه به تصویر کشیده شده و این تصور راه ایجاد می‌کند که خود ما به عنوان تماشاچی نیز قسمتی از جریان داستان هستیم.