به گزارش هنرآنلاین، تازه‌ترین نمایش محمد حسن معجونی که از تاریخ 19 تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است، به دلیل استقبال مخاطبان در روزهای پایانی هفته جاری در دو سانس 19:30 و 22 اجرا خواهد شد.

این نمایش در روز یکشنبه 7 مردادماه در ساعت 17 ویژه دانشجویان روی صحنه خواهد رفت و دانشجویان تمامی رشته‌ها می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی  بلیت‌های نمایش "فلیک" را به صورت حضوری خریداری کنند. نوید محمد زاده، ستاره پسیانی، حسین حسینیان و برنا انصاری بازیگران تازه‌ترین نمایش محمد حسن معجونی هستند.

از سوی دیگر نمایش "آمیز قلمدون" به نویسندگی زنده یاد اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان از نیمه مردادماه سال جاری اجراهای خود را در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد آغاز خواهد کرد. ایرج راد، فرزانه کابلی و پریسا مقتدی بازیگرانی هستند که در تازه‌ترین نمایش هادی مرزبان به ایفای نقش خواهند پرداخت.  

نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" به کارگردانی شهرام گیل آبادی تا 15 مردادماه به اجراهای خود ادامه خواهد داد و بعد از آن نمایش "آمیز قلمدون" جایگزین این نمایش می‌شود.

نمایش "فصل شکار بادبادک ها" نخستین اثر شاهین صادقیان که اجراهای خود را از 26 تیرماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد، تا 24 مردادماه هرشب ساعت 20 در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد به اجراهای خود ادامه می دهد. نویسندگی این اثر برعهده جلال تهرانی است و متین ستوده در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

همچنین نمایش کمدی "دلاک‌ها" به کارگردانی شهرام عبدلی تا 12 مردادماه هرشب ساعت 21:45 در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

 

 "روز بیست و یکم" با حضور هنرمندان افتتاح می‌شود

نمایشنامه "روز بیست و یکم" به نویسندگی و کارگردانی نیوشا محرابی از یکشنبه هفتم مرداد ماه ساعت 18 روی صحنه خواهد رفت.

همزمان با آیین افتتاح این نمایش که با حضور هنرمندان صاحب نامی چون بهزاد فراهانی و گوهر خیراندیش برگزار خواهد شد کتاب این نمایشنامه توسط توسط شهرام زرگر رونمایی خواهد شد. این نمایش که به دهه سرنوشت ساز و پر التهاب 1320 شمسی و دوران اشغال و قحطی در بستر داستانی عاشقانه با تکیه برحال و هوایی سنتی می‌پردازد هر شب ساعت 18 در خانه نمایش مهرگان اجرا خواهد شد. علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند. آیین افتتاح این نمایش ورونمایی از کتاب آن روز یکشنبه ساعت 17 آغاز خواهد شد.         

 

برنامه ویژه تالار هنر در تابستان اعلام شد

همزمان با شروع فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان و تعطیلی مدارس، تالار هنر با برنامه‌ریزی ویژه و فوق‌العاده صبح‌­ها نیز با اجرای ویژه نمایش‌ها پذیرای علاقه‌مندان است.

تالار هنر در فصل تابستان در نوبت صبح نیز با اجرای ویژه نمایش‌ها پذیرای علاقه‌مندان است و در سانس صبح علاوه بر مخاطبان عمومی که تا پیش از این فقط امکان حضور در سانس عصر را داشتند این امکان فراهم شده است تا کودکانی که در مهدهای کودک‌ هستند با هماهنگی مدیران این مهدها از این امکان ویژه استفاده کنند.

جزئیات برنامه‌­ها در این اجرای ویژه در هفته دوم مرداد ماه به شرح ذیل است و علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌­توانند به کانال اطلاع رسانی تالار هنر در رسانه‌­های اجتماعی مراجعه کنند.

نمایش "چارلی و کارخانه شکلات سازی" به کارگردانی فریبا دلیری در تاریخ­ 7/5/97 ساعت 10 به روی صحنه می­‌رود.

و نمایش "شازده کوچولو" به نویسندگی بهرام جلالی‌پور و کارگردانی آناهیتا غنی­‌زاده در تاریخ­ 9/5/97 ساعت 10 به روی صحنه می­‌رود.

لازم به ذکر است علاوه بر اجراهای صبح‌، نمایش­‌های "شازده کوچولو" در ساعت 18:45 و "چارلی و کارخانه شکلات سازی" در ساعت 20:15 هر روز به‌جز شنبه‌ها تا پایان مرداد ماه و آغاز برگزاری جشنواره عروسکی به روی صحنه تالار هنر خواهند بود.

 

فهرست اجراهای تماشاخانه سنگلج اعلام شد

مدیریت تماشاخانه سنگلج با اولویت تعهدات مدیریت قبلی، فهرست اجراهای این تماشاخانه تا آغاز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سال 97 را اعلام کرد.

مدیریت این تماشاخانه براساس نظر کارشناسان و تعهدات مدیریت قبلی، فهرست اجراهای سال 97 تا شروع جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر را با میزبانی از چهار گروه نمایشی اعلام کرد.

بر اساس این خبر، تماشاخانه سنگلج به ترتیب میزبان نمایش های ذیل خواهد بود:

1.نمایش "عبدالمیمون"، نویسنده: محمد چرم‌شیر، کارگردان: کهبد تاراج

2.نمایش "آهسته با گل سرخ"، نویسنده : اکبر رادی، کارگردان: هادی مرزبان

3.نمایش "دیوان تئاترال"، نویسنده: محمود استاد محمد، کارگردان: لادن نازی

4.نمایش "قحط الرجال"، نویسنده و کارگردان : محمدرضا آزادفرد

گفتنی است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره‌های 55630571 و 55625444 تماس بگیرند.