به گزارش هنرآنلاین، نمایش "چهارمین شنبه" جدیدترین تجربه کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا که به صورت مشترک توسط علی اصغری، ابراهیم گله دارزاده و کوروش‌نیا نوشته شده است، از 31 تیر و با حضور هنرمندانی چون نوید محمدزاده و شیرین اسماعیلی و با استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر، در سالن شماره 2 تماشاخانه پالیز به صحنه رفت.

در این اثر نمایشی که روایتگر جمع شدن تعدادی هنرمند موسیقی در نقطه صفر مرزی و ناحیه ای جنگلی به منظور تشکیل یک گروه موسیقی و اجرا در خارج از کشور است، به ترتیب ورود به صحنه، هومن شاهی، مهدی صباغی، محمد اشکان فر، سروش قهرمانلو، سحر شاطری و فرهنگ سرخوش به ایفای نقش می‌پردازند.

در گروه بازیگران نمایش "چهارمین شنبه" حضور 4 هنرمند عرصه موسیقی در کنار مهدی صباغی و محمد اشکان‌فر بازیگران تئاتر، تجربه‌ای متفاوت را رقم زده است.

حسن جودکی مدیرتولید، رضا رزم طراح صحنه، رضا مرتضوی مشاور موسیقی، محمدصادق زرجویان عکاس و طراح پوستر، ایلیا شمس مدیر تبلیغات، الهام خداوردی دستیار کارگردان و برنامه ریز، بهاره سلیمانی منشی صحنه، آرمان اسماعیلی مدیر صحنه، سیروس تیموری نیات و مرتضی سلیمانی دستیار طراح صحنه نمایش "چهارمین شنبه" هستند.

این اثر نمایشی ساعت 22 به صحنه می‌رود.