از اولین تیزر نمایش "دیگری" به نویسندگی و کارگردانی محمد حاتمی و تهیه کنندگی اردشیر رضایی رونمایی شد.

به گزارش هنرآنلاین، از اولین تیزر نمایش "دیگری" به نویسندگی و کارگردانی محمد حاتمی و تهیه کنندگی اردشیر رضایی رونمایی شد. ساخت این تیزر بر عهده نیما قپانوری بوده است.

نمایش "دیگری" از 27 تیر اجرا و تا 25 مرداد در تالار حافظ ساعت 20:45 روی صحنه است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: قصه این اثر نمایشی حکایت از زندگی زنی نویسنده دارد که در حوادث پیرامون اجتماعش سخت درگیر می‌شود و آخرین رمانش را بر اساس اتفاقات اطرافش پایه‌ریزی می‌کند به شکلی که اوغرق در جهانی دیگری با قصه دیگری  می‌شود. (دیگری مرثیه برای خندیدن)

بازیگرانی که در نمایش "دیگری" ایفای نقش می کنند عبارتند از: خسرو شهراز، توماج دانش بهزادی مهمان از گروه "تئاتر پراکسیس"، نوشین اعتماد، لاله مرزبان و محمد حاتمی.

از دیگرعوامل این نمایش می توان به مدیر اجرایی: شیرین خشایی، طراح لباس: هلیا شکری، موسیقی: گروه تهران الف دستیار یک کارگردان: پیمان بلاغی، منشی صحنه: زهرا فراهانی، تهیه کننده: اردشیر رضایی و مشاور رسانه و روابط عمومی علی دهبان اشاره کرد.

پیش از این محمد حاتمی نمایش "پالت" را در ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی به عنوان کارگردان روی صحنه داشت.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال و یا بصورت حضوری به تالار حافظ واقع در خیابان رازی، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، سالن حافظ مراجعه کنند.