به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مجموعه تئاترشهر ضمن بازدید از این مجموعه با سعید اسدی دیدار کرد و از نزدیک در جریان موضوعات جاری مجموعه تئاترشهر قرار گرفت.

وی که برای تماشای نمایش "تو مشغول مردنت بودی" به کارگردانی مژگان خالقی به تئاتر شهر آمده بود به همراه تعدادی از هنرمندان صاحب نام تئاتر و سینما در آخرین روز اجرای این نمایش، به تماشای آن نشست و در پایان ضمن حضور در پشت صحنه از تلاش این گروه جوان تئاتری تقدیر کرد.

جواد مجابی، قطب‌الدین صادقی، فاطمه معتمدآریا، ابوالحسن داودی، اصغر خلیلی، میلاد اکبرنژاد، بهار ارجمند و... از جمله هنرمندانی بودند که در آخرین اجرای نمایش "تو مشغول مردنت بودی" حضور داشتند.

شایان ذکر است با پایان گرفتن نمایش "تو مشغول مردنت بودی"، نمایش‌های "سس توت فرنگی" به کارگردانی مهدی پاشایی و "گزارش وضع هوا" به کارگردانی عاطفه تهرانی در تالار قشقایی به صحنه می‌روند.

نمایش"پانزده سال آینده " ویژه عکاسان به صحنه می‌رود

نمایش "پانزده سال آینده" به کارگردانی سعید زارع یکشنبه 31 تیرماه ویژه عکاسان انجمن عکاسان خانه تئاتر و خبرگزاری‌ها به صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی که از  روز چهارشنبه 27 تیر  اجرای خود را در  تالار سایه  آغاز کرده، ساعت 18 روز دوشنبه 31 تیر ماه میزبان عکاسان انجمن عکاسان خانه تئاتر ،خبرگزاری ها و سایت های مرتبط خواهد بود. این در حالی است که در طول اجرای این نمایش روابط عمومی تئاتر شهر و گروه نمایش پذیرای هیچ عکاس دیگری نخواهد بود.