به گزارش هنرآنلاین، نمایش "گزارش وضع هوا" با طراحی حرکت و کارگردانی عاطفه تهرانی از روز دوشنبه اول مرداد ماه سال جاری به روی صحنه خواهد رفت.

شقایق شعبانی٬ مجری طرح این نمایش اعلام کرد: "گزارش وضع هوا" کاری از گروه تئاتر بخوان به سرپرستی عاطفه تهرانی است که از آذر ماه سال گذشته٬ تمرینات خود را آغاز کرده است و حالا بعد از ماه ها تمرین آماده اجراست.

تهرانی و گروهش از اول مرداد ماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرا خواهند داشت.

تهرانی در توضیح نمایشش اینگونه گفت:ن "نه منتظر چیزی هستین، نه چیزی انتظارتو می کشه". "گُزارشِ وَضعِ هَوا"خط داستانی ندارد.ا پیزودها ربطی به هم ندارند. کار، گوشه ای از حال و روز  و احساسات مردم امروز است. 

فروش بلیط این نمایش از طریق سایت تیوال انجام میشود.

 

پوستر "خاموشی دریا" رونمایی شد

پوستر نمایش"خاموشی دریا" به کارگردانی نیما دهقان که از روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه اجرای عمومی خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند رونمایی شد.

نمایش "خاموشی دریا" به کارگردانی نیما دهقان و با بازی شهرام حقیقت‌دوست، علی‌رضا آرا و خاطره اسدی با الهام از  جنبش آزادی خواهی فرانسه توسط روژینا ابراهیمی طراحی شده است.

از جمله سایر عوامل این نمایش می‌توان به نوری‌الدین حیدری‌ماهر به عنوان مجری طرح، محمد گودرزیانی دستیار و برنامه‌ریز، شیما مرادی منشی صحنه، حسین عماری و توحید لواسانی مدیران صحنه و علیرضا شیوا عکاس اشاره کرد.

این نمایش از روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه ساعت ۲۱:۱۵ در سالن دکترناظرزاده کرمانی به صحنه رفت. 

 

"تلاش مذبوحانه ..." در پلاتو اجرا دو نوبت به صحنه می رود

نمایش "تلاش مذبوحانه..." به کارگردانی آناهیتا قرچه  در پلاتو اجرا  جمعه 29 تیر ماه ( روز پایانی اجرا ) در دو نوبت ساعت های 18 و 20  به صحنه می رود.

نمایش "تلاش مذبوحانه ژان پل برشتوک پنجم برای تبدیل دنیا به جای بهتری برای زندگی" به نویسندگی محمد حسین عارف، کارگردانی آناهیتا قرچه و بازی  خشایار قرچه، حسام افسری در پلاتو اجرا میزبان علاقه مندان تئاتر است.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.