به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی آرمان هنر، نمایشنامه ماکیاوللی؛ هنر رعب و وحشت، به کارگردانی غلامرضا شهبازی و تهیه کنندگی سید مصطفی موسوی‌منش، شنبه 30 تیر ماه ساعت 20:30 در عمارت نوفل‌لوشاتو خوانش می‌شود.

برای نخستین بار در ایران، نمایشنامه‌ای از زندگی سیاسی بدنام‌ترین متفکر جهان خوانش می‌شود. رابرت کوهِن در "ماکیاوللی؛ هنر رعب و وحشت" با لحنی امروزی به زندگی نیکولو ماکیاوللی می‌پردازد. این نمایشنامه بر اساس کتاب "شهریار" نوشته‌ی ماکیاوللی شکل گرفته است. کتاب "شهریار" ماکیاوللی، پرخواننده‌ترین، جنجال‌بر‌انگیزترین و بدنام‌ترین اثر سیاسیِ جهان است. این درام تاریخی را رابرت کوهِن در سال 2004 نوشته و غلامرضا شهبازی خود آن را به فارسی برگردانده است.

سجیه آشوری، پارسا پولادوند، عماد جاویدپور، محمد حسنی، آرمین خوش‌نیک، سیمین‌دخت شاکری، غلامرضا شهبازی، پونه عبدالکریم‌زاده، کامبیز منصف نقش خوانان و سید مصطفی موسوی‌منش دستیار کارگردان، سهیل اللهیاری آهنگساز و نوازنده این اثر نمایشی را بر عهده دارند.

علاقه‌مندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com مراجعه و یا با شماره تلفن 09192464910 تماس حاصلکنند.