به گزارش هنرآنلاین، نمایش "هیپولیت" به نویسندگی اوریپید و کارگردانی فرزاد امینی از 31 تیرماه ساعت21 در تئاتر مستقل به صحنه می‌رود. فرزاد امینی کارگردان این نمایش با ارائه توضیحاتی در رابطه با این اثر گفت: نمایشنامه "هیپولیت" یکی از برجسته‌ترین تراژدی‌های یونان باستان است که چندان مورد توجه قرار نگرفته و پس از اجرا در تالار حافظ  و فستیوال بین‌المللی تئاتر زوگرافو آتن در تئاتر مستقل به صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از: عطیه بیات، رها سلیمانی، زهرا سوری، مونا سهراب حقیقت، بهرام عباسی فرد و عماد قرهی، نیایش نهاوندی.

"هیپولیت" تراژدی مردی است که خیال می‌کند نیکی و جوانمردی، راه سعادت است اما سرنوشتش راه به سوی دیگری می‌رود که آن  چیزی نیست جز یک تقدیر سیاه.

سایر عوامل این اجرا عبارتند از: طراح لباس: پارمیس امینی، مدیر تولید: حسن جودکی، ساخت تیزر: امید کریم زاده (استودیوکاج)، عکس: کیارش مسیبی و مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی.

فروش بلیت‌های این نمایش به زودی در سایت تیکت آغاز می‌شود.

نمایش‌های پیشین فرزاد امینی در مقام کارگردان تئاتر عبارتند از "پروا" (آبان ۱۳۸۵ تالار مولوی)، "منشاء همه نابود کنندهایت یک چیز بیشتر نیست" (اردیبهشت ۱۳۸۶، جشنواره تئاتر دانشگاهی)، "حکایت حیات سه‌ سگ و خیابان و شب" (اردیبهشت ۱۳۸۷، جشنواره تئاتر دانشگاهی)، "مکبث" (۱۳۸۹ جشنواره تئاتر دانشگاهی و فرهنگسرای بهمن شهریور۱۳۹۰)، "من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم" (مرداد ۱۳۹۲ خانه هنرمندان، سالن استاد انتظامی)، "آه شهلا این گاوی که جلوم داره راه میره ..." (دی ۱۳۹۳نمایشخانه استاد انتظامی) و "عشق سال های وبا" (تیرماه ۱۳۹۴ سالن استاد سمندریان).

مستقل

آغاز اجرای "لیلا... و چند مسافر" در تماشاخانه ایرانشهر

نمایش- موسیقی "لیلا... و چند مسافر" به کارگردانی محمد رحمانیان شامگاه سه‌شنبه 19 تیرماه در سالن استاد سمندریان اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

نمایش– موسیقی "لیلا... و چند مسافر" به کارگردانی محمد رحمانیان شامگاه سه‌شنبه 19 تیرماه در سالن استاد سمندریان اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

نمایش - موسیقی "لیلا... و چند مسافر" با بازی: علی عمرانی، فریبا متخصص، مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، سینا رازانی، احسان کرمی، سعید توکلی، سانیا سالاری، آلاله زارع طلب، محمد شاکری و با خوانندگی نیما مسیحا مطابق برنامه زمان‌بندی‌شده از سه‌شنبه 19 تیر تا چهارشنبه 10 خردادماه در این مجموعه تئاتری به صحنه خواهد رفت.

لیلا

مهرداد کورش‌نیا با "چهارمین شنبه" به پالیز می‌آید

نمایش "چهارمین شنبه" به کارگردانی مهرداد کوروش نیا از اول مرداد در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود.

نمایش "چهارمین شنبه" جدیدترین تجربه کارگردانی مهرداد کوروش نیا که به صورت مشترک توسط علی اصغری، ابراهیم گله دارزاده و کوروش نیا نوشته شده است، از اول مرداد در سالن شماره 2 تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی روایتگر جمع شدن تعدادی هنرمند موسیقی در نقطه صفر مرزی و ناحیه‌ای جنگلی به منظور تشکیل یک گروه موسیقی و اجرا در خارج از کشور است.

رضا رزم طراح صحنه، حسن جودکی مدیرتولید، محمدصادق زرجویان عکاس و طراح پوستر و الهام خداوردی دستیار کارگردان نمایش "چهارمین شنبه" هستند.

به زودی گروه بازیگران این نمایش نیز معرفی می شوند.

مهرداد-کورش-نیا-8

آغاز اجرای "ریچارد" حمیدرضا نعیمی در تالار وحدت

نمایش "ریچارد" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی از 19 تیراجرای عمومی خود را در تالار وحدت آغاز کرد و پوستر این نمایش همزمان با آغاز اجرای عمومی اثر، منتشر شد.

این اثر نمایشی با استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان اجرای عمومی خود را آغاز و اولین اجرای خود را ساعت 18 روز سه شنبه 19 تیر در تالار وحدت سپری کرد.

همزمان با آغاز اجرای عمومی نمایش "ریچارد" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی پوستر این نمایش نیز که توسط محمدصادق زرجویان طراحی شده است، رونمایی و منتشر شد.

نمایش "ریچارد" با حضور حامد کمیلی، بهناز نازی، شقایق فراهانی، یعقوب صباحی، منوچهر علیپور، کامبیز امینی، فرید قبادی، رضا جهانی، محسن سالاری، ایمان سلگی، اشکان دلاوری، علی گلشنی، عیسی حسینی، امیرارسلان خالویی، مجتبی بابایی فرد، سپاس رضایی، محمد نیازی، عطا مقیمی، افشین حسنلو، آرش علیقلیان، پرهام ابراری، فرهاد قدیم خانی، حسین عارف، اشکان شریعت، صالح لواسانی و امید شوندی به صحنه می‌رود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: نورالدین حیدری ماهر، طراح صحنه: رضا مهدیزاده، طراح لباس: ادنا زینلیان، طراح گریم: ماریا حاجیها، طراح نور: رضا حیدری، آهنگساز: مهرداد پازوکی، طراحان حرکت: حبیب شیبانی و پردیس خسروی از دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند که ساعت 18 در تالار وحدت اجرا می شود.

پوستر ریچارد (1)

آغاز به کار نوید محمدزاده و ستاره پسیانی در نمایش "فلیک" 

نمایش "فلیک" به کارگردانی حسن معجونی و با حضور نوید محمدزاده و ستاره پسیانی از 19 تیر اجرای عمومی خود را پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد.

گروه تئاتر "لیو" از ساعت 19:30 روز سه شنبه 19 تیر جدیدترین نمایش خود با عنوان "فلیک" را در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برد.

"فلیک" نوشته آنی بیکر و ترجمه بهرنگ رجبی، با کارگردانی حسن معجونی اجرا می شود و نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، حسین حسینیان و برنا انصاری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

"فلیک" روایتگر روابط انسانی 3 جوان در سینمایی قدیمی به نام فلیک است.

مهدی چاکری دراماتورژ، شایلان عشایری طراح لباس، صبا کسمایی طراح نور، سیاوش البخشی نائینی دستیار کارگردان و برنامه ریز و سبا غروی مدیرتولید از جمله عوامل این اثر نمایشی هستند.

نمایش "فلیک" هر روز ساعت 19:30 اجرا می شود و در روزهای پنجشنبه و جمعه ٢١ و ٢٢ تیرماه   نیز در 2 نوبت 19:30 و 22 به صحنه می رود.