به گزارش هنرآنلاین، نمایش "پرتی" به کارگردانی بهار رضی‌زاده در پلاتو اجرا  روزهای پنجشنبه 14 و جمعه 15 تیر ماه در دو نوبت ساعت‌های 16:30 و 18 به صحنه می‌رود.

نمایش "پرتی" به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی بهار رضی‌زاده و بازی بهار رضی‌زاده، شوکا کریمی، کتایون لطیف، ثمین رادنیکنام و ماهنی مهرپور در پلاتو اجرا میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنید.

 

"چارلی و کارخانه شکلات سازی" آماده اجرا شد

فریبا دلیری از آماده شدن تازه ترین نمایش اش با نام "چارلی و کارخانه شکلات سازی" برای اجرا در تالار هنر خبر داد.

این کارگردان شناخته شده تئاتر و تئاتر عروسکی درباره این نمایش گفت: "چارلی و کارخانه شکلات سازی" بر اساس قصه‌ای از رولد دال برای صحنه آماده شده و قرار است در هفته سوم تیر ماه در تالار هنر برای عموم اجرا شود.

فریبا دلیری بازیگران این نمایش زنده- عروسکی را آرش صادقیان حقیقی، آرین ناصری مهر، شیرین کاشفی، محمود صامت، محیا نمازی، امیر رضا جدیدی، پدرام زنجانی، هلیا نصراللهی، محمد رضا اصغری و سورنا نجفی معرفی کرده و افزود: در این نمایش تعدادی از بازیگران نوجوان نیز با ما همراهی می‌کنند.

وی بازیدهندگان عروسک را مهبد فیضی، آوا ناصری مهر، احسان سامانی منش و پیرایه پیروزنیا  و بازیگران افتخاری این اثر جذاب را نوید فرح‌مرزی، روشنک کریمی، مینووش رحیمیان و امیر محمد انصافی معرفی کرد که در بخش‌های تصویری با گروه همراهی می‌کنند.

این کارگردان تئاتر "چارلی و کارخانه شکلات سازی" را یکی از دشوارترین آثار روددال برای اجرا معرفی کرد که به دلیل فضاسازی‌های متنوع و پروداکشن سنگین به طراحی‌های متعدد نیاز دارد.

طراحی صحنه این نمایش را مهدی نیک روش، ساخت دکور را امیر عباس کبوتر صحرایی، طراحی و ساخت تصاویر را رامین بهادری، طراحی و ساخت عروسک و لباس اومپاها و آکسسوار را  شیدا صفوی، طراحی لباس را فاطمه  نمازی، طراح حرکت را مهبد فیضی و طراحی گریم را  فریبا دلیری بر عهده دارند.

سعید ناصری مهر نیز مدیر تولید این نمایش، پونه عسگرخانی نیز دستیار کارگردان، بازی‌گردان کودکان آرین ناصری مهر و مدیران صحنه احسان سامانی منش و مهرنوش دلیری هستند.

حمیدرضا شجاعی آهنگسازی را بر عهده دارد و  پانیذ شهرستانی و حمیدرضا شجاعی ترانه‌هایی که توسط هادی حسنعلی سروده شده را می‌خوانند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی، عکاس سهیل دلیری، طراح پوستر و بروشور محمد حسین توکلی، طراح نورعلی اشرف سماعی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای زهرا شایان فر، تبلیغات فضای مجازی آرش صادقیان حقیقی و رامین بهادری، ضبط تصاویر در استودیوسهیل و ساخت ماکت صحنه پیرایه پیروزنیا هستند.