به گزارش هنرآنلاین، افسانه زمانی تاکنون نمایش‌های گوناگونی همچون "دختران باغ های قالی"، "سه بچه خوک"، "حکایت مرد کوهستان" و ... را برای تماشاگران کودک و نوجوان اجرا کرده است، نمایش تازه خود را با متنی که به طور مشترک توسط خودش و نسرین خنجری نوشته شده، از اواخر تیر ماه در کانون پرورش فکری صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

"عمارت اعیانی، برای برگزاری مهمانی، شلوغ و پر هیاهوست، در مطبخ هم همه سرگرم کار و تهیه غذا هستند، اما ترنج کوچولو دلخور است، چراکه هنوز کوچک است و اجازه ورود به مهمانی را ندارد پس به سراغ وسایل خانم جون می رود که...."

 این اثر نمایشی با بازی بهناز بستان دوست، مریم آشوری، مهرنوش شریعتی و مرضیه نادری اجرا می‌شود و در کنار این گروه، دو بازیگر خردسال بارسین سلیمانی و پرنیان اصغرزاده نیز ترکیب بازیگران را کامل می‌کنند.

سینا ییلاق بیگی به عنوان طراح صحنه با این نمایش همکاری دارد و طراحی اشیا نیز بر عهده منیر مولوی زاده است. همچنین عبدالله آتشانی به عنوان آهنگساز و مهدی دوایی نیز به عنوان طراح پوستر و بروشور، گروه اجرایی این نمایش را همراهی می‌کنند. بزودی جزییات بیشتری درباره گروه اجرایی این نمایش اعلام خواهد شد.