به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، ساعت اجرای چند نمایش به صحنه رفته در تالارهای سایه، چهارسو و اصلی در روز جمعه 25 خرداد ماه  به دلیل همزمانی با مسابقه تیم ملی کشورمان در جام جهانی فوتبال روسیه تغییر کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی های انجام گرفته نمایش "تیاتر قجری" به کارگردانی داریوش رعیت روز جمعه 25 خرداد ماه ساعت 17 روی صحنه می‌رود. این در حالی است که نمایش "مالی سویینی" به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی روز جمعه 25 خرداد ماه ساعت 17 و نمایش "دیرراهبان" به کارگردانی کیومرث مرادی در تالار چهارسو ساعت 16:30 خواهد بود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.

 

اجرای نمایش "دِیر راهبان" در تالار چهارسو آغاز شد

اجرای نمایش "دیرراهبان" نوشته و کارگردانی کیومرث مرادی دوشنبه شب 21 خرداد ماه با  قدردانی از حمید امجد نویسنده و کارگردان تئاتر، حمیدرضا آذرنگ نویسنده ، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

 

کیومرث مرادی ضمن ابراز خرسندی از حضور حمیدرضا آذرنگ در اجرای اول این اثر نمایشی خطاب به تماشاگران گفت: به راستی که نسل من مدیون نسلی است که طی سال‌های گذشته و در زمانی که ما در دانشگاه مشغول به تحصیل بودیم از آنها نکات بسیار زیادی  آموخته و هنوز هم با خوانش نمایشنامه‌های آنها مشغول یادگیری هستیم.

وی ادامه داد: به طور حتم ما به پشتوانه‌های تئاتر کشورمان مدیونیم و امشب بسیار خوشحالم که حمید امجد به عنوان یکی از این هنرمندان که هم نمایشنامه‌نویس، هم کارگردان و هم مدرس بسیار ارزشمندی در حوزه تئاتر است، مهمان گروه ماست و ما با افتخار اجرای اول نمایش "دیرراهبان" را به او و حمیدرضا آذرنگ تقدیم می‌کنیم.

نمایش "دیرراهبان" هر روز ساعت 20:30 با بازی (به ترتیب الفبا) رضا داودوندی، حمیدرضا رفاهی، هامون سیدی، سلمان صالحی، پانته‌آ قدیریان، محمد مسگری، میلاد معیری، محسن نوری و محمد ولی‌زادگان به صحنه می‌رود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.