به گزارش هنرآنلاین، نمایش "سرزمین تهی سران" اقتباسی آزاد از نماش "کله پوک‌ها" نوشته نیل سایمون است که به نویسندگی و کارگردان روزبه اختری و بازی بابک قادری، پناه باقریان، نسترن ابراهیم زاده، زکیه سیف، محمد عزیزی، مازیار مهرگان، شهرام حیاتی، دانیال چاووشی، روزبه اختری، امیرحسین زمانی، معصومه عبادپور و یوسف محوی که از 6 خرداد اجرای خود را در تماشخانه مهرگان آغاز کرده است، روز سه شنبه 22 خرداد ساعت 17:00 میزبان اهالی رسانه، عکاسان ،خبرنگاران و منتقدان است. در این اجرا مسابقه عکاسی برای عکاسان در نظر گرفته شده است که به بهترین عکاسان که عکس‌هایشان در فضای مجازی بیشترین انتشار را یافته است و از تکنیک‌های عکاسی برتری برخوردار است جوایزی اهدا خواهد شد.

در خلاصه این نمایش آمده است: داستان دهکده‌ایست که همه بر اثر نفرینی خود خواسته دیوانه شده‌اند به درخواست یکی از اهالی دهکده معلمی به روستا دعوت شده تا به دختری درس بدهد... معلم به نفرین پی برده و درصدد باطل کردن نفرین بر می‌آید اما خود هم دچار نفرین می‌شود...

تماشاخانه مهرگان در خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ واقع شده است.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز: دانیال چاووشی،گروه کارگردانی: حسین جعفریان امیر حسین زمانی،منشی صحنه: معصومه عباد پور،طراح صحنه: وحید لاری،طراح گریم: احمد نگهبان ،مدیر اجرایی: محمدرضا بهشتیان ، طراح پوستر و بروشور: سجاد نجفی،مشاور رسانه: مینا قاسمی،تبلیغات: آرزو صالحی، مروارید ابراهیمی و مدیر روابط عمومی: رضا پورزارعی.