به گزارش هنرآنلاین، همزمان با آغاز نمایش‌های "مرد شده" به کارگردانی آسو بهاری و "همه‌چیز درباره آقای ف" به کارگردانی آرش عباسی در سالن استاد سمندریان، نمایش‌های "خاطرات هنرپیشه نقش دوم" به کارگردانی افشین زمانی و "ابلوموف" به کارگردانی سیاوش بهادری راد در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی اجراهای عمومی خود را بعد از وقفه 5 روزه از سر گرفتند.

نمایش‌های "مرد شده" به کارگردانی آسو بهاری و "همه‌چیز درباره آقای ف" به کارگردانی آرش عباسی شامگاه جمعه 18 خردادماه به ترتیب در ساعت‌های 19 و 21 در سالن استاد سمندریان اجراهای عمومی خود را آغاز کردند.

همچنین نمایش‌های "خاطرات هنرپیشه نقش دوم" به کارگردانی افشین زمانی و "ابلوموف" به کارگردانی سیاوش بهادری راد در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی به ترتیب در ساعت‌های 19 و 21:15  نیز بعد از وقفه 5 روزه اجراهای پایانی خود را در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی از سر گرفتند.

"مالی سویینی" هفت روز دو اجرایی می‌شود

نمایش "مالی سویینی" به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی در تالار اصلی روزهای بیستم، بیست و یکم، بیست و سوم، بیست و چهارم، بیست و هشتم، سی و یکم خرداد و اول تیرماه در دو نوبت به صحنه می‌رود.

براساس برنامه ریزی انجام گرفته نوبت اول اجرای این اثر نمایشی در روزهای یاد شده ساعت 18:30 و نوبت دوم ساعت 21 خواهد بود. این در حالی است که بلیت نوبت اول اجرای این اثر نمایشی در روزهای یکشنبه بیست و دوشنبه بیست و یکم خرداد برای دانشجویان با تخفیف ارائه خواهد شد.

در نمایش "مالی سویینی" که از نهم اردیبهشت ماه اجرای خود را در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر آغاز کرده امیرآقایی، صابرابر و الهام کردا به عنوان بازیگر حضور دارند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.