به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تئاتر مستقل تهران  نمایش "در ستایش تئاتر و تهران و تله‌کامیونیکیشن" که  علیرضا کی‌منش در آن ایفای نقش می‌کند از ١٨ خرداد‌ماه ساعت ٢٣:٣٠ به مدت ١٢ شب در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

مدت زمان جدیدترین نمایش نیما دهقانی بین ۳۰ تا ۱۸۰ دقیقه است که بسته به توان بازیگران و تماشاگران خواهد بود.

از عوامل این اثر می‌توان بامداد افشار، کیارش بختیاری طراح صدا، علی کوزه‌گر طراح نور، محمد صفرپور مدیرتولید، امیر پوستی ویدئو، مانی لطفی‌زاده عکاس، مریم نورمحمدی طراح لباس، صدف عمویی دستیار کارگردان، کوروش محمدی فیلمبردار و البرز عمویی دستیار صحنه اشاره کرد.

همچنین مه‌لقا قوام، ژاله رازبان صفا، نیلوفر بنا، مرتضی موسوی، هوشیار قصیمی، عمید ابطحی، مریم فرحی، مژده شهبازی دوانی نژاد، محمدحسین میرزاخانی،علیرضا رشیدی، مهرنوش ندیری، بیتا اسکندری، مینا حسنلو، نیوشا خواجه حسینی، صادق کاهانی، محدثه شریفات، فهیمه هرمزی، شیرین طیبی، الهام محمودی در نمایش"در ستایش تئاتر و تهران و تله‌کامیونیکیشن" حضور دارند.

در خلاصه این نمایش آمده است: بازیگری که در برابر ابهت تئاتر و حق هنر بر او و حق خودش بر هنر دچار تردید و استیصال است در نیمه شبی در تئاتری در تنهایی؛ مناجات-واگویه می‌کند. از سرعت افول جامعه ترسان است و خود را ابتدا به هنر، بعد به تئاتر، بعد به نقش و بعدتر به تماشاگر وا‌می‌گذارد.

 این نمایش سه اپیزود، ترکیب پرفرمنس و واقعیت افزوده (Augmented Reality) است. در سه بستر متفاوت به صورت موازی جریان خواهد داشت. یک بخش در اینترنت، یک بخش در سالن اجرا و یک بخش از آن روی تلفن‌های همراه تماشاگران اتفاق می‌افتد. بنابراین پیشنهاد می‌شود تماشاگرانی که بلیت تهیه می‌کنند حتما صفحه اینستاگرام اجرا را دنبال کنند، حتما  اپلیکیشن مخصوص اجرا را دانلود کنند (یک شب پیش از شروع نمایش از طریق صفحه اینستاگرام) و حتما با تلفن هوشمند و باتری و شارژر اینترنت کافی در سالن حضور یابند. روشن نگاه داشتن تلفن همراه در این اجرا توصیه ‌می‌شود.