به گزارش هنرآنلاین، راجیو جوزف نمایشنامه‌نویس آمریکایی نمایشنامه "زخم‌های وحشتناک زمین بازی" که در حال حاضر در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه‌ است، در اینستاگرامش نوشته: "زخم‌های وحشتناک زمین بازی" با ترجمه فارسی این هفته در تهران به روی صحنه رفت.

درست در روزی که دونالد ترامپ از برجام خارج شد، راجیو جوزف نمایشنامه‌نویس آمریکایی پوستر ایرانی نمایش "زخم‌های وحشتناک زمین بازی" را در اینستاگرامش پست کرد.

جوزف همچنین در تماسی تلگرامی با علی منصوری کارگردان این نمایش اعلام کرد بسیار تمایل دارد به ایران بیاید و تماشای نمایشنامه‌اش بنشیند اما به دلیل مشکلات سیاسی فعلی و نامه‌نگاری‌های طولانی امکان آمدنش فراهم نشده است. راجیو جوزف همچنین نمایشنامه‌ جدیدش را برای علی منصوری، کارگردان "زخم‌های وحشتناک زمین بازی" ارسال کرد.

نکته جالب توجه کامنت‌هایی است که شهروندان آمریکایی زیر پست راجیو جوزف نوشتند. برخی از این کامنت‌ها عبارتند از:

فوق‌العاده‌ست جوزف، باید بری آنجا و ببینی/ خیلی خفنه/  تین مینت از کجا میارن؟ (تین مینت اسم نوعی کلوچه است که در نمایشنامه به آن اشاره شده)/  اوه این فوق‌العاده‌ست،‌ حسودیم شد/  برای ترامپ هم بلیت بفرستید بلکه چیزی یاد گرفت/  فوق‌العاده‌ست این نمایشنامه مورد علاقه من است/  نیروی تاتر هیچ حد و مرزی ندارد/ فوق‌العاده‌ست نمایشنامه و برد آن

راجیو جوزف نمایشنامه‌نویس معاصر امریکایی و هندی‌تبار است. نمایشنامه "ببر بنگال در باغ وحش بغداد" او در سال 2010 نامزد جایزه پولیتزر شد و جوایز مختلفی را دریافت کرد.

"حیوانات کاغذی"، "بیگانگان در تاج‌ محل"، "استخر شمالی" از دیگر نمایشنامه‌های جوزف هستند. همچنین نمایشنامه "زخم‌های وحشتناک زمین بازی" پیش‌تر در برادوی به روی صحنه رفته بود.

همزمان با اجرای نمایشنامه "زخم‌های وحشتناک زمین بازی" در ایران، نمایشنامه دیگری از این نویسنده با نام "شب را وصف کن" در لندن در حال اجراست.

نمایش "زخم‌های وحشتناک زمین بازی" نوشته راجیو جوزف و به کارگردانی علی منصوری، هرشب ساعت 21:30 در خانه نمایش مهرگان واقع در خیابان خارک که به تازگی افتتاح شده به روی صحنه می‌رود.

آیه کیان‌پور و محمد صدیق‌مهر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: " دوستی و عشق پرفراز و نشیب یک دختر و پسر از 8 تا 38 سالگی. عشقی که شبیه هیچ عشقی نیست یا مثل هر عشق دیگر پر از زخم و جراحت است."

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: راجیو جوزف، مترجم و کارگردان: علی منصوری، بازیگران: آیه کیان‌پور و محمد صدیق‌مهر، طراح صحنه: احمد کچه‌چیان، طراح لباس: افسانه صرفه‌جو، سرمایه‌گذار: مهدی قاسمی‌وند، تهیه‌کننده: نسیم سندیانی، عکاس، طراح پوستر و بروشور و سازنده‌ی تیزر: احسان نقابت، مدیرفرهنگی و مشاور رسانه: مریم نراقی و دستیار کارگردان: حسین شیرازی.