به گزارش هنرآنلاین، "نهضت سواد آموزی" به کارگردانی مصطفی کوشکی با حضور هنرجویان پنجمین دوره آموزشی تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

"نهضت سواد آموزی" عنوان جدیدترین تولید تئاتر مستقل تهران به کارگردانی  مصطفی کوشکی خواهد بود.

این نمایش که در قالب پروژه‌ای آموزشی تولید خواهد شد، با آغاز فصل تابستان (تیر ماه) روند کشفِ استعدادهای تازه در بازیگری را طی خواهد کرد تا منجر به اجرا شود.

در این دوره علاوه بر آموزش و تمرین تئاتر بر دیدن دسته جمعی تئاترهای روی صحنه و اردوهای تئاتری هم تاکید می‌شود.

این کارگاه در ٢ دوره مقدماتی و پیشرفته که شامل آموزش بدن و بیان، زیبایی شناسی هنر و تئوری تئاتر و شیوه اجرا برگزار می‌شود.

"نهضت سواد آموزی" در نیمه دوم سال جاری در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

 

تغییر ساعت اجرای نمایش "رویای آمریکایی"

نمایش "رویایی آمریکایی" به کارگردانی آیلین کیخایی روز پنجشنبه سوم خرداد ماه ساعت 16 به صحنه خواهد رفت.

ساعت اجرای نمایش "رویای آمریکایی" به کارگردانی آیلین کیخایی در تالار قشقایی در روز پنجشنبه سوم خرداد ماه تغییر کرد.

این اثر نمایشی در تاریخ یاد شده به جای ساعت 20:45 ساعت 16 میزبان مخاطبان خود در تالار قشقایی خواهد بود.  

هم اکنون نمایش‌های "مالی سویینی" به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی در تالار اصلی، "پرواز به تاریکی" به کارگردانی افشین هاشمی در تالار چهارسو، "لولیتا" به کارگردانی بهنام احمدی و "تئاتر بازی" به کارگردانی ایلناز شعبانی در تالار سایه، "رویای آمریکایی" به کارگردانی آیلین کیخایی و "نوبت یعنی بعدی" به کارگردانی مرتضی شاه کرم در تالار قشقایی و "راس ساعت یازده" به کارگردانی محمد نژاد در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر روی صحنه است.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.

 

"جوجه‌تیغی" و "ابلوموف" جمعه به صحنه نمی‌روند

به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات اُمّ المؤمنین، حضرت خدیجه کبری (س) نمایش‌های "جوجه‌تیغی" به کارگردانی بهرام افشاری و "ابلوموف" به کارگردانی سیاوش بهادری راد روز جمعه 4 خرداد و نمایش‌های "خاطرات هنرپیشه نقش دوم" به کارگردانی افشین زمانی و "آنتی گون" به کارگردانی علی راضی روز شنبه 5 خردادماه به صحنه نمی‌روند.

نمایش‌های "خاطرات هنرپیشه نقش دوم" و "آنتی گون" روز جمعه 4 خرداد پیش از اذان مغرب  و نمایش‌های "جوجه‌تیغی" و "ابلوموف" روز شنبه 5 خرداد بعد از اذان مغرب در این مجموعه تئاتری به صحنه می‌روند.