سرویس تئاتر هنرآنلاین: خانه نمایش مهرگان از 12 اردیبهشت‌ماه به مدیریت پریسا محمدی و مهدی علی‌نژاد تاسیس شد. این تماشاخانه به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ واقع است.

مهدی علی‌نژاد که پیش از این مدیر داخلی پردیس تئاتر شهرزاد بوده است در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: مدیر مسئول این تماشاخانه تازه تاسیس سارا داروفروش، مشاور هنری حسین کشفی اصل، مدیر فنی مجید سیادت و امور مربوط به سایت آن بر عهده امیر لقمان است. 

او با اعلام این خبر که خانه نمایش مهرگان دارای دو سالن نمایش است، خاطرنشان کرد: سالن شماره یک این تماشاخانه 160 نفر ظرفیت تماشاگر دارد و سالن شماره 2، 80 نفر گنجایش تماشاگر دارد. سالن شماره یک دارای 48 خط نوری با 48 پروژکتور است. این سالن با 4 اتاق گریم دارای درب ورود و خروج مجزاست. از دیگر امکانات این دو تالار نمایشی می‌توان به سیستم آتش‌نشانی، سیستم تهویه مناسب و صندلی‌های مبله سینمایی اشاره کرد. 

بازیگر نمایش "سوی کابوی" با بیان اینکه این تماشاخانه دارای کافه تریاست، عنوان کرد: فعالیت این تالار نمایشی را با 6 اثر نمایشی آغاز کرده‌ایم. در سالن شماره یک، نمایش "سرزمین تهی سران" به کارگردانی روزبه اختری ساعت 17 اجرا می‌شود. نمایش "برای کلاه آهنی‌ها" به کارگردانی میثم عبدی ساعت 19 روی صحنه است. همچنین "شلیک به تئاترشهر" به کارگردانی شایان افکاری ساعت 21 در حال اجراست. 

او در ادامه افزود: در سالن شماره دو این مجموعه نیز ساعت 19 نمایش "نارنجیغ" به کارگردانی بهادری روی صحنه است. "زخم‌های وحشتناک زمین بازی" به کارگردانی علی منصوری ساعت 21 در این تالار اجرا خواهد شد و همچنین نمایش "زناگندی" به کارگردانی یاشار بیک‌زاده ساعت 18 دیگر اثر نمایشی است که در این سالن روی صحنه خواهد رفت.