به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، در سومین روز این جشنواره، ۸ نمایش در ۱۶ سانس به اجرا در خواهند آمد.

بنابر این گزارش نمایش "آنشرلی با موهای خیلی قرمز" نوشته فراز مهدیان دهکردی و به کارگردانی امیربهادر اکبرپور دهکردی از شهرستان شهرکرد و نمایش "یبس کاری" از حسین برفی‌نژاد در سالن مولوی، نمایش "پرتی" نوشته رسول کاهانی و به کارگردانی بهار رضی‌زاده در تالار قشقایی، نمایش "چند روایت مجهول و روزانه" نوشته شهرام کرمی و به کارگردانی سروش طاهری در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهند شد. 

همچنین نمایش‌های "لوله" اثر علیرضا اجلی در سالن انتظامی مجموعه خانه هنرمندان و نمایش "برف" نوشته جواد ابراهیمی نژاد و به کارگردانی محمد ظهرابی در سالن سمندریان دانشگاه تهران به روی صحنه خواهند رفت.

دانشگاه هنر نیز با پلاتو خورشیدی میزبان نمایش "در انتظار گودو" به کارگردانی حسام الدین لک خواهد بود.

از دیگر برنامه‌های روز سوم جشنواره می‌توان به ورکشاپ‌های بین‌المللی آقای شایلات از فرانسه در پلاتو خسروی دانشگاه هنر و ورکشاپ تاتسویا از کشور ژاپن در تالار هنر اشاره کرد.

شایان ذکر است بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ با دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار می‌شود.