سرویس تئاتر هنرآنلاین: خانه نمایش "مهرگان" امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه با اجرای دو نمایش "کلاه آهنی‌ها" و "نارنجیغ" افتتاح می‌شود.

 "برای کلاه آهنی‌ها" نوشته و کار پژمان عبدی یک کمدی ضد جنگ است که از 12 تا 28 اردیبهشت‌ماه ساعت 19 به مدت 15 شب در سالن شماره یک خانه نمایش تازه تاسیس "مهرگان" اجرا می‌شود. این نمایش سال 1390 در هشتمین جشنواره تئاتر ماه برنده جوایز نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، طراحی صحنه، بازیگری زن و مرد بود و در سال 1393 چند شب در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا شد. "برای کلاه آهنی‌ها" بهمن‌ماه سال 1395 تا اردیبهشت سال 96 در تماشاخانه باران روی صحنه رفته است. این نمایش با بازی محمدعلی حسینعلی‌پور، میثاق زارع، پژمان عبدی و مهتاب شیروانی و با صدای نیما رئیسی و سارا فعلی اجرا خواهد شد.

همچنین سالن شماره دو این تماشاخانه تازه تاسیس از امروز ساعت 19:30 میزبان نمایش "نارنجیغ" به نویسندگی و بازیگری محمدرضا سجادیان و کارگردانی بهادر آذری خواهد بود. این اثر نمایشی نیز پیش از این سال 1394 در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی اجرا شده است. محور اصلی نمایش "نارنجیغ" فقر و انتخاب اشتباه است و از صدای سجاد افشاریان برای دکلمه پایانی نمایش استفاده شده است. این اثر نمایشی تا 9 خردادماه در خانه نمایش "مهرگان" روی صحنه است.

خانه نمایش "مهرگان" دارای دو سالن نمایش است که از امروز 12 اردیبهشت‌ماه به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول پلاک 5 میزبان دوستداران هنر نمایش است.