به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش "دو روایت از شکسپیر" به نویسندگی و کارگردانی اصغر نوری از روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه با اجرای ویژه عکاسان روی صحنه می‌رود.  این نمایش شامل دو اثر "اتللو به روایت یاگو" و "هملت به روایت هوراشیو" است که در جشنواره‌های شکسپیر فرانسه و بونته‌بونه آلمان روی صحنه رفته‌اند و بخشی از پژوهش اجرایی گروه "تئاتر 88" روی متن‌های شکسپیر است که به مدت شش سال ادامه داشت.

"دو روایت از شکسپیر" تلاشی است برای اجرای دو تراژدی هملت و اتللو به فرم روایی که از شیوه‌های نمایش ایرانی؛ نقالی و پرده‌خوانی می‌آید و ماجرا با زبانی طنز و امروزی از دیدگاه دو شخصیت جانبی اما تاثیرگذار این دو تراژدی روایت می‌شود. تاکید روی عنصر نمایش و زیباشناسی شر از ویژگی‌های این اجراست که با استفاده از مولفه‌هایی نظیر موسیقی سنتی ایرانی تلاش می‌کند متن‌های شکسپیر را با ما و زمانه‌ی ما پیوند دهد.

در این نمایش غزاله رشیدی، محمد رضا چرختاب، اصغر نوری ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش "دو روایت از شکسپیر" عبارتند از: آهنگساز: حسین آگنج، طراح صحنه: اصغر نوری، طراح پرده‌ نقالی: نورا موسوی‌نیا، طراح نور: سالار حسینی فر، طراح لباس: سحر آشتیانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آرمین یاری، گروه کارگردانی: فائزه حسینی، محمد نورالدینی، پردیس حسامی، مدیر روابط عمومی: سپیده معصومی، مدیر روابط بین الملل: یاسمن طالبی، مسئول تبلیغات و رسانه: مینا پیروزیان، عکس و فیلم و تیزر: سعید کریمی، پوستر و بروشور: سینا سرمدی، منشی صحنه: تینا جعفری.

نمایش "دو روایت از شکسپیر" به نویسندگی و کارگردانی "اصغر نوری" از روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه در ساعت 30،19 با اجرای ویژه عکاسان در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.