سرویس تئاتر هنرآنلاین: علی اصغر راسخ‌راد کارگردان تئاتر، مدیر خانه نمایش و اداره برنامه‌های تئاتر، قصد دارد از 9 تا 14 اردیبهشت‌ماه نمایش "سایکو" نوشته مرجان قمری را در تالار هنر شهر یزد به صحنه آورد.

علی اصغر راسخ راد در گفت‌وگو با هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: نمایش "سایکو" سال گذشته در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا شد و اکنون این اثر نمایشی را از 9 تا 14 اردیبهشت‌ماه ساعت  18 و 20 در تالار هنر شهر یزد اجرا خواهیم کرد.

او در ادامه خاطرنشان کرد: "سایکو" نمایشی کمدی، خانوادگی و اجتماعی است که به چالش‌های پیش‌روی همسران جوان و تاثیر فضای مجازی در روابط زناشویی آن‌ها می‌پردازد.

مدیر اداره برنامه‌های تئاتر بازیگرانی را که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند را نام برد و عنوان کرد، میلاد آرین، داوود معینی‌کیا، هدیه آزاده، زهرا ملاشاهی و زهرا مولایی بازیگرانی هستند که در اجرای نمایش "سایکو" در یزد ایفای نقش خواهند کرد.

او با بیان اینکه قصد دارد نمایش "این منم زن تنها ایستاده در مقابل فصلی سرد" را به روی صحنه آورد، اظهار داشت: این اثر نمایشی نوشته مسعود سمیعی است که اکنون در حال کار بر روی نمایشنامه آن و طراحی اجرای نمایش هستم. هنوز مکانی را برای اجرای این اثر نمایشی در نظر ندارم.

راسخ راد در ادامه اضافه کرد: نمایش "این منم زن تنها..." 3 بازیگر دارد که تاکنون خانم ماندانا عبقری را برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌ها در نظر گرفته‌ام و حضور این بازیگر در این نمایش قطعی است.

این مدیر تئاتری در پایان درباره جابه‌جایی خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر اظهار داشت: به دنبال مکانی برای انتقال خانه نمایش هستیم اما تاکنون محلی را پیدا نکرده‌ایم.